1.035.008

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A Windows 95 programozása C és C++ nyelven

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Panem-McGraw-Hill
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 418 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-545-048-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés
A Windows 95-ről1
Mi is a Windows 95?1
A Windows 95 többfeladatos (multitask) operációs rendszer2
A Windows 95 hívás alapú interface2
Dinamikusan szerkeszthető könyvtárak (DLL)3
Windows 95 és Windows 3.13
Az NT kapcsolat7
Milyen szoftverre van szükség?7
A Windows 95 programozása8
A Windows 95 programozási szemlélete8
Hogyan kommunikál a Windows 95 és a programunk?11
A Win32 API: A Windows 95 API11
Az ablak12
Alapvető Windows 95 alkalmazások13
A Windows 95 program váza15
Az ablakkezelő függvény24
Elnevezési konvenciók26
Az üzenetvezérlés27
Mik az üzenetek?27
Válasz a billentyű lenyomására28
Eszközkapcsolatok (Device Contexts)33
A WM_PAINT üzenet kezelése33
Az egérüzenetek feldolgozása37
WM_PAINT üzenet generálása42
Üzenetablakok és menük50
Üzenetablakok50
A menük bemutatása54
A menü programba illesztése58
Válasz a menüpont kiválasztására59
Egyszerű példaprogram a menükre59
Gyorsítóbillentyűk menükhöz rendelése63
A gyorsítótábla betöltése65
A párbeszédablakok használata69
A párbeszédablak és a felhasználó kapcsolata69
Modális és nem modális párbeszédablakok70
A párbeszédablak üzeneteinek feldolgozása70
Az első párbeszédablak mintaprogram76
A listaablak létrehozása79
A szerkesztőablak létrehozása87
A nem modális párbeszédablakok használata89
Ikonok, kurzor és bittérképek használata97
Az ikon és kurzor definiálása97
Az ikon és kurzor megváltoztatása98
A saját készítésű ikon és kurzor használatát szemléltető program99
Kisméretű ikonok definiálása101
A bittérképek használata105
A bittérkép használatát szemléltető mintaprogram109
Több bittérkép használata egy programon belül111
A vezérlők áttekintése116
A kapcsolók használata116
A kapcsolók kezelése123
A statikus ablakok használata127
A rádiógombok használata129
A görgetősávok használata134
A Windows 95 szövegkezelése143
Az ablak koordinátái143
A szöveg és háttér színének beállítása144
A háttérkezelés beállítása145
Szövegek méretének meghatározása146
Karakterláncok hosszának meghatározása148
A fizikai eszközök méretének meghatározása149
Az ablak újrarajzolásának problémája155
Virtuális ablak létrehozása és használata156
A virtuális ablak használatát szemléltető teljes példaprogram159
A karakterkészletek változtatása163
A grafika használata178
A grafikus koordináta-rendszer178
A tollak és az ecsetek179
Egy képpont kirajzolása179
Egyenes rajzolása179
Az aktuális tollpozíció állítása180
Ellipszisív rajzolása181
Téglalap rajzolása182
Ellipszis és ellipsziscikk rajzolása182
A tollak használata183
Saját ecsetek létrehozása184
Grafikus mintaprogram185
Leképezési módok és megjelenítési felületek192
Bevezető az általános vezérlőkhöz204
Az általános vezérlők beillesztése és inicializálása205
Még néhány szó az általános vezérlőkről229
A föl-le vezérlők használata229
Forgatógomb készítése237
A tológomb használata242
A végrehajtásjelző használata252
Utoljára az általános vezérlőkről259
Az állapotsorok használata259
A karaktervezérlő bemutatása268
A kartotékvezérlők használata276
Könyvtárfanézők285
A konzol használata298
A karakteralapú programozás alapjai299
A konzol programhoz rendelése299
A szabványos bemenet és kimenet leíróinak meghatározása301
Szöveg kiíratása a konzolra301
Adatok beolvasása a konzolról304
A szabványos C/C++I/O függvények használata304
Egérkezelés306
Billentyűzetesemények kezelése310
Folyamatalapú és többszálú multitasking314
Egy önálló feladat létrehozása315
Többszálú programok létrehozása324
Szinkronizáció338
Az eseményobjektumok használata348
Az API felfedezése: a vágólap, a szövegkurzor és a fogd-és-vidd file-ok351
A vágólap használata353
A vágólap alrendszer353
A fogd-és-vidd file-ok368
Függelék374
Az erőforrás-leíró nyelv rövid összefoglalása374
Néhány szó a OLE 2 rendszerről406
Tárgymutató411

Herbert Schildt

Herbert Schildt műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Herbert Schildt könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv