1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Felhasználók, nem vevők

Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Szerző
Szerkesztő
Fordító

Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 328 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-304-086-7
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók, akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásunkat, a... Tovább

Fülszöveg

Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók, akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásunkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS
Középpontban a felhasználók 9
1 Felhasználó-központú vezetés
A felhasználó-központú gondolkodásmód kialakítása 31
2 Koncentrikus szervezet
A felhasználók igényeit hatékonyan és eredményesen kielégítő vállalatok felépítésének titka 72
3 Felszámolható technológia
A stratégia életre keltése a szoftverek állandó változtatásával, felülvizsgálatával és leselejtezésével 111
4 Magasabb rendű hivatást teljesítő termékek
A termékeket minden korábbinál értékesebbé tevő digitális szolgáltatások 138
5 Hasznosságmarketing
A felhasználók vonzása és bevonása - adni kell, és nem elvenni tőlük! 175
6 Négytényezős értékesítés
Felhasználókból vevők, avagy megoldás a négy alapvető szükségletre: a bizalomra, a kényelemre, az árra és a szórakoztató jellegre 212
7 Kétoldalú ügyfélszolgálat
Az önkiszolgálást a teljes körű kiszolgálással ötvözve kell ösztönözni a vásárlókat arra, hogy visszatérjenek 245
KÖVETKEZTETÉS
A változás végrehajtása 276
KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS 301
FÜGGELÉK
A digitális téren vezető vállalatok körében végzett felmérés 303
JEGYZETEK 313
NÉV- ÉS TÁRGYMUTATÓ 321

Aaron Shapiro

Aaron Shapiro műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Aaron Shapiro könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv