A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Útravaló

Válogatás végzős hallgatók kutatásaiból

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Aki nem csupán a pillanatnak szeretne élni, hanem tudatosan vállalja az emberi létet, legelemibb szükségletének és legnehezebb feladatának azt tekinti, hogy megtalálja élete értelmét. Az élet... Tovább

Előszó

Aki nem csupán a pillanatnak szeretne élni, hanem tudatosan vállalja az emberi létet, legelemibb szükségletének és legnehezebb feladatának azt tekinti, hogy megtalálja élete értelmét. Az élet értelmének felismerése azonban nem hirtelen következik be egy bizonyos életkorban, és nem is az évek számán alapuló érettség hozza magával, hosszú fejlődés eredménye: minden életkorban keressük és minden életkorban meg is találunk valamit belőle.
Ha valaki a pedagóguspályát választja, akkor számára kétszeresen fontosak az életértékek. Egyfelől azért, mert csak akkor lesz elégedett önmagával és a munkájával, ha belülről vállalt célok vezérlik, másfelől segítséget kell nyújtania a rábízott gyermekeknek, hogy ők is megtalálják maguk céljait, életük értelmét. A gyermeknevelésnek talán ez a legnehezebb része, s igen sok tapasztalatra van hozzá szükség. A tapasztalatokat pedig megszerezhetjük úgy, hogy magunk "kínlódjuk ki", de úgy is, hogy átvesszük, megtanuljuk mástól. Vissza

Tartalom

Előszó 5
Kalocsai Fruzsina Katalin: A pedagógusok fiúk-lányokkal szemben támasztott elvárásainak vizsgálata 6
Dudás Laura: A családi környezet és a beilleszkedés viszonya a Hangonyi Általános Iskola tanulói körében 14
Nyerges Gyöngyi: Hátrányból startolt 21
Tóth Klára Eszter: A Miasszonyunkról nevezett Szegény Iskolanővérek kongregációjának működése Magyarországon 30
Cseri Anikó: Differenciáló bánásmód a magatartás-viselkedés módosításában 36
Janicsákné Beda Boglárka: A fejlesztő pedagógusi tevékenység bevezetése a gyáli Kossuth Lajos Általános Iskolában és Szakiskolában 40
Kászonyi Ildikó: Konfliktuskezelés a nevelés-oktatás folyamatában - az erőszakmentes kommunikációs modell (a zsiráfnyelv) használhatóságának kísérlete 50
Ablonczayné Szamosközi Éva: A differenciálás lehetőségei az óvodai nevelésben 57
Mihályné Farkas Ildikó: Differenciáló nevelés az óvodában. A verbális kapcsolatteremtés egyik gyermekkori zavara: az elektív mutizmus 65
Reszelőné Cser Sarolta: Integráló nevelés az óvodában. Attitűdvizsgálat az óvodapedagógusok körében. 76
Zátonyi Lőrincné: A fejlesztés lehetőségei az osztatlan óvodai csoportokban és ebben a vezető szerepe 88
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Útravaló Útravaló

A borító enyhén elszíneződött.

Állapot:
1.540 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!
konyv