1.034.152

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Advertising

Business & Management Studies/How does it work? How is it controlled? Who is involeved? Do we need it?

Szerző
Szerkesztő
Grafikus

Kiadó: Hodder and Stoughton
Kiadás helye: Dunton Green
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 284 oldal
Sorozatcím: Teach Yourself Books
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 18 cm x 11 cm
ISBN: 0-340-22239-5
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


TEACH YOURSELF BOOKS

ADVERTISING
Advertising is a .familiar and inescapable aspect of modern life and is essential to the functioning of present-day society. /
In this comprehensive and authoritative book, Winston Fletcher provides a path throiigh the complex world of advertising and separates the myths from the realities. He explains how advertising is used and how a campaign is really put together. He also examines all the important and controversial issues which are raised whenever advertising is discussed, including the control of advertising; how its impact can be assessed, and its role in Communist bloc countries.
Winston Fletcher is Managing Director of the Fletcher Shelton advertising agency.

Tartalom


Vissza

Winston Fletcher

Winston Fletcher műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Winston Fletcher könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Advertising Advertising Advertising Advertising Advertising

A borító élei kopottak, a borítón ragasztott címke nyoma látható.

Állapot:
4.800 ,-Ft
24 pont kapható
Kosárba
konyv