A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
Mit üzennek az oktatási épületek a jövő nemzedékeknek? Hogyan állítható a terek a nevelő-oktató munka szolgálatában? Hogyan segíti az épület kialakítása a különböző csoportok bevonását a tanulási folyamatba? Hol a helye az épületben a tanulónak, a pedagógusnak és szülőnek? Hogyan tervezhetők fenntartható épületek? Hogyan segíthet az épület a település közösségformálásában? Hogyan tehető hatékonnyá az épület kialakítására, felújítására tett beruházás?
A minőségi épület a minőségi oktatást szolgálja: felelősségünk van abban, hogy az oktatási épületek a jövőre, a felelős állampolgári magatartására, a hagyományok és a tudás értékének tiszteletére neveljenek. Egy sikeresen kialakított iskolai környezet évtizedekre meghatározhatja annak a településnek az életét, amelynek lakóit befogadja. Ilyen létesítmények akkor hozhatók létre, ha a tervezésben részt vesznek a leendő felhasználók, és maga a folyamat az építész, a kivitelezők, a pedagógus és pszichológus szakemberek...
Tovább
Fülszöveg
Mit üzennek az oktatási épületek a jövő nemzedékeknek? Hogyan állítható a terek a nevelő-oktató munka szolgálatában? Hogyan segíti az épület kialakítása a különböző csoportok bevonását a tanulási folyamatba? Hol a helye az épületben a tanulónak, a pedagógusnak és szülőnek? Hogyan tervezhetők fenntartható épületek? Hogyan segíthet az épület a település közösségformálásában? Hogyan tehető hatékonnyá az épület kialakítására, felújítására tett beruházás?
A minőségi épület a minőségi oktatást szolgálja: felelősségünk van abban, hogy az oktatási épületek a jövőre, a felelős állampolgári magatartására, a hagyományok és a tudás értékének tiszteletére neveljenek. Egy sikeresen kialakított iskolai környezet évtizedekre meghatározhatja annak a településnek az életét, amelynek lakóit befogadja. Ilyen létesítmények akkor hozhatók létre, ha a tervezésben részt vesznek a leendő felhasználók, és maga a folyamat az építész, a kivitelezők, a pedagógus és pszichológus szakemberek együttgondolkodásának eredményeként valósul meg.
A kötet összegzi az iskola infrastruktúrájával foglalkozó szakemberek tudását, is kiemeli azokat a szempontokat, amelyeket nem lehet elhanyagolni az oktatási épületek kialakításának újragondolásánál. A kérdések segítséget nyújtanak a helyi viszonyok feltérképezésében, megkönnyítve az iskolaigazgatók és fenntartók közötti érdekegyeztetést, valamint az épületek és az iskolaépület használók közötti kommunikációt.
Vissza
Tartalom
Előszó 7
Bevezetés - a fenntartható iskola újragondolása 9
Partneri tervezés szempontjai 1
Tájépítészeti szempontok 15
Környezettudatosság szempontjai 19
Gazdaságos fejlesztés szempontjai 23
Biztonsági szempontok 27
Egészségi szempontok 31
Szociokulturális szempontok 35
Közösségépítés szempontjai 39
Kreativitás fejlesztésének szempontjai 51
Új iskola építésének kérdései 55
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.