kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Berzsenyi Dániel Főiskola |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szombathely |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 122 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 29 cm x 21 cm |
| ISBN: | |
| Levél a Hallgatónak | 4 |
| Az értékelés fogalmáról és a szabályozási folyamatban elfoglalt helyéről | 6 |
| Az értékelés három fő funkciója | 10 |
| Célok és értékelés viszonya | 10 |
| Az operacionalizálás veszélyei és határai | 12 |
| A prognózis és a diagnózis, amely a tájékoztatásra, szabályozásra szolgál | 13 |
| Prognózis | 14 |
| A képzési szükséglet meghatározása | 14 |
| A diagnózis, emely szabályozásra szolgál | 17 |
| A formatív értékelés szellemisége | 18 |
| Gyakorlati értékelés | 19 |
| Osztályozó skála | 22 |
| A tesztek helytállóságának kritériumai | 24 |
| Szóbeli és írásbeli tesztek | 25 |
| Az osztályzatok (jegyek, jelek) hozzárendelése | 26 |
| Kompetencia, képesség és megfigyelő viselkedés | 27 |
| Összegzés, amely elsősorban az igazolásra szolgál | 29 |
| Az értékelési funkciók rendszerező táblázata | 30 |
| A visszajelzés képessége | 31 |
| A visszajelzés címzettjei, visszacsatolási pontok | 33 |
| Következtetések | 35 |
| Az értékelés igazi célja | 35 |
| Modell a tanulási eredmények értékeléséhez | 36 |
| Programértékelés tervezése | 38 |
| Értékelési előszemle | 41 |
| Értékelési kérdések körvonalazása | 50 |
| Információgyűjtési terv | 57 |
| Elemzési és értelmezési terv | 64 |
| Közlési terv | 72 |
| Menedzsment terv | 77 |
| Az értékelés értékelésének terve | 85 |
| Az értékelés expanziójának veszélyei, érvényesség, trendek | 89 |
| Követelmények | 90 |
| Irodalomjegyzék | 91 |
| Mellékletek | 92 |
| Segédeszközök | 98 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.