A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Animált figurák

Character design és az animáció alapjai

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Grafikus

Kiadó: 2F Iskola Kutatás-fejlesztés osztály
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 176 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az animációs munka (mozifilmeknél, tv filmeknél és a web esetén) igényes. Nem szabad azonban elfelejtenünk azt, hogy az animáció, eltekintve attól a módszertói - hagyományos, 2D-s, 3D-s-,... Tovább

Előszó

Az animációs munka (mozifilmeknél, tv filmeknél és a web esetén) igényes. Nem szabad azonban elfelejtenünk azt, hogy az animáció, eltekintve attól a módszertói - hagyományos, 2D-s, 3D-s-, amelyikkel létre akarjuk hozni, alapvetően egy sor olyan trükkön alapul, melyek célja az, hogy meggyőzzék a publikumot arról, hogy a képernyőn táncoló figurák önálló létre keltek.
Ebben a könyvben annak az alapjait találjuk meg, hogy hogyan kell meggyőző figurát "tervezni" és hogyan kell figurákat, tárgyakat, körvonalas alakzatokat és jeleneteket animálni.
A leírt módszertani elvek részben utalnak a legismertebb modellációs és 2D-s, 3D-s animációs programokra, ezenkívül a gyakorlati alapjait nyújtják egy olyan kirándulásnak, ami, ha szenvedéllyel és szakértelemmel vetjük bele magunkat, egy életen át tartani fog.
Könyvünkben megtudjátok, hogyan kell:
• egy figura character design-ját létrehozni
• egy figura arcvonásait személyiségének megfelelően kicsiszolni
• figurákat és jeleneteket animálni
• az animációt a jelenet jellemzőivel integrálni
• 2D-s és 3D-s figurákat modellezni és animálni
• alapvető trükköket alkalmazni, hogy animációnk minél jobb minőségű és minél hitelesebb legyen Vissza

Tartalom

Előszó 3
1. FEJEZET 7
A Character Designer mestersége 9
A vázlat 11
Model Sheet 12
Figura létrehozása 14
A méretekről 14
A fej megrajzolása 16
A fej deformációja 19
A test felépítése 20
Fővonalak 23
A kéz felépítése 26
A karakter 29
Különböző típusú személyiségek/sztereotípiák 29
A kedves 30
A macho 31
A tréfás figura 32
Arckifejezések 34
2. FEJEZET 37
Rajzolóeszközök a Flash-ben 39
Figurák megrajzolása Flash-el 39
A Flash vektoros felülete 40
Képek digitalizálása 41
Rajzolás Flash-sel 42
Arrow Tool (A nyíl) 42
Subselection Tool (Alkijelölés) 44
Pencil Tool (A ceruza) 45
Pen Tool (A toll) 47
Brush Tool (Az Ecset) 48
Oval Tool / Rectangle Tool
(Az Ovális / Téglalap eszköz) 49
A vonal tulajdonságai 49
„Bitmap" képek vektoros képpé alakítása 52
A kézi átírás 55
A szintek/layers 58
Szimbólumok 66
3. FEJEZET 71
Figura létrehozása 3D-s modellező
programmal 73
Rigging 73
A modellezés 75
A csontváz 77
IK Solver 78
Kontroll objektumok 78
Skinning 79
3d-s figura modellezése 80
Az előkészítés 81
4. FEJEZET 103
Bevezetés az animációba 105
§A vizuális megtartás 105
Az animáció születése 107
Az animáció alapelvei és szabályai 112
Stretch & Squash 113
Az Előkészítés 116
Timing 119
Staging 120
Follow Through and Overlapping Action 122
Straight Ahead/Pose to pose 127
Slow In & Slow Out 128
Az ív 128
Túlzás 130
Appeal 132
5. FEJEZET 135
Animációs technikák 137
Keyframe 137
Animáció Flash-ben keyframe-k segítségével ..138
6. FEJEZET 145
Animáció 3ds max-ban keyframe-k
segítségével 147
Eljárási controller-ek 151
Összetett animáció létrehozása 157
A morphing 164
TARTALOM 165
JEGYZET 171

Daniele Greco

Daniele Greco műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Daniele Greco könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv