1.034.991

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A rábeszélőgép

Élni és visszaélni a meggyőzés mindennapos mesterségével

Szerző
Fordító
Grafikus

Kiadó: AB OVO Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 212 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 13 cm
ISBN: 963-7853-03-0
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

- Hogyan hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen?
- Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni?
- Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni?
- Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére?
- Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna?
- Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé?
- Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak?
- Hogyan növelhető egy... Tovább

Fülszöveg

- Hogyan hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen?
- Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni?
- Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni?
- Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére?
- Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna?
- Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé?
- Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak?
- Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön?
- Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra?
- Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak?
E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el.
A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről és művészetéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témában vágó karikatúrákkal. Vissza

Tartalom

Miért írtuk ezt a könyvet7
A rábeszélőgép, avagy a propaganda kora
A mi propagandánk kora10
A mindennapos meggyőzés lélektana
Titokzatos hatások23
A főút és a mellékút30
Az ésszerűsítő lény36
A "pre-meggyőzés"; tereprendezés a rábeszéléshez
A szavak hatalma42
Képek a fejünkben48
Szaddam Husszein: Hitler, akit "ismerünk"53
Föltenni a megfelelő kérdést57
A beetetés61
A faktoidok lélektana63
A rábeszélő hitelessége; az igazi és a "gyártott"
A hiteles rábeszélő73
A bajnokok reggelije, avagy tucatáru, egyéniségek számára77
Hogyan győzhetsz meg másokat, noha mindenki becstelennek, megbízhatatlannak és ellenszenvesnek tart?!80
A hiteles személyiség gyártásának elmélete és gyakorlata84
A bajnok mindenkit kiüt: a médiában látható példaképek meggyőző ereje88
Az üzenet kézbesítése
Csomagolástechnika93
Az önkiszolgáló módszer100
"Meztelen" padlásterek és a közeli háborúk hősei: amikor a kommunikáció kiürül103
Mi a francnak ismétlik annyit ugyanazt a hirdetést?108
Ha nincs mit mondanod - tereld el a figyelmet111
Ha egy centi kell, (néha) okosabb, ha egy kilométert kérsz115
A protagoraszi alapelv nyomán: érvek és ellenérvek119
Érzelmi húrok: hass a szívre, és győzd meg az elmét
A félelem vonzereje125
Vakcsoport-technika130
Bűntudat és adásvétel135
Mennyit ér egy szál virág?139
Az elkötelezett szív142
A ritkaság lélektana és a fantomok titokzatossága145
A rábeszélők taktikája elleni taktika
Tudatküszöb alatti taktikák: ki kit szed rá?152
Felvértez-e, ha idejében figyelmeztetnek (vagy az sem elég)? - Harc a rábeszélőgép ellen157
Nevelés vagy propaganda?164
Amikor az információ kisiklik: társadalmi válasz a propaganda kihívására
A propaganda-kampányok hatástalanságáról167
Mi újság?168
Meggyőzés bérmentesítve - direct mail176
A szektavezérek hétparancsolata181
A Harmadik Birodalom propagandagépezete: esettanulmány a bizonytalanságról187
Peitho gyermekei194
Irodalomjegyzék199
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv