A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Az Európai Tanács 2000 márciusában Lisszabonban megrendezett ülésén elfogadták az Európai Unió stratégiai céljait, amelyek szerint 2010-re az Európai Uniónak a világ legversenyképesebb és...
Tovább
Előszó
Az Európai Tanács 2000 márciusában Lisszabonban megrendezett ülésén elfogadták az Európai Unió stratégiai céljait, amelyek szerint 2010-re az Európai Uniónak a világ legversenyképesebb és legdinamikusabb tudásalapú társadalmává kell válnia. Ebben a folyamatban az oktatásnak kulcsszerepe van. Az oktatási és képzési rendszerek konkrét jövőbeni célkitűzései című jelentésre épülő munkaprogramot az Európai Tanács 2002 márciusában fogadta el.
2004-ben, amikor az első időközi jelentés készült a munkaprogram előrehaladásáról, megfogalmazódott az igény arra, hogy célkitűzések megvalósításának nyomon követésére a tagállamok kétévente készítsenek nemzeti jelentéseket. Egy évvel később, amikor hazánkban az első nemzeti jelentés összeállítása aktuálissá vált, az Oktatási Minisztérium az Országos Közoktatási Intézet munkatársait bízta meg a jelentés elkészítésével. Már ekkor felvetődött azonban, hogy a kutatói munka eredményeként létrejött Brüsszelbe kiküldendő jelentés mellett egy hosszabb, kicsit más fókuszú anyagot is megrendelt. A nemzeti jelentés ugyanis egy, az Európai Bizottság által készített, nagyon szigorúan kezelt szinopszis alapján készül, amely nem igazán teszi lehetővé az adott ország egyedi hangsúlyainak érzékeltetését, a témakörök változó mélységű elemzését. Ezt a funkciót kívánta betölteni a szakértői háttéranyag, mely - megvitatása után - sokszorosított kéziratként jutott el egy viszonylag szélesebb szakmai körhöz.
Vissza
Tartalom
Előszó 7
Tót Éva: Az egész életen át tartó tanulás - egy új paradigma hatása 9
Sinka Edit: Az egész életen át tartó tanulás megalapozása a közoktatásban 21
Mártonfi György: A szakképzési rendszer és a szakképzés-politika az életpálya és az azt végigkísérő tanulás (LLL) perspektívájából 31
Derényi András: Felsőoktatási reformtörekvések és az egész életen át tartó tanulás 47
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.