| Bevezető | 4 |
| A Kölcsönös Támogatási alapgazdálkodás helyzetének áttekintése | 4 |
| Mg tsz-ek | 6 |
| A takarék- és a lakásszövetkezetek | 7 |
| A SZÖVOSZ KTA-ja | 8 |
| Két KTA és egy központosított eszközlekötési járulék elszámolási számla | 8 |
| A két KTA céljai | 9 |
| A KTA I. és II. nagyságrendje | 9 |
| Az OKISZ KTA gazdálkodásának néhány jellemzője | 11 |
| KTA1 és KTA2 | 11 |
| Az alapok feladatai, a gazdálkodás módszerének változása | 11 |
| Az alapok nagyságrendje, a folyósítások megoszlása | 12 |
| A szövetkezetek pénzügyi összefogásának szükségessége az új gazdasági mechanizmus körülményei között, a közös alapok célja, rendeltetése | 19 |
| A közgazdasági, vagy egyéb környezeti körülmények miatt erre rászoruló szövetkezetek megsegítése | 21 |
| Az átmenetileg nehéz pénzügyi, gazdasági helyzetbe került szövetkezetek problémáinak megoldása | 23 |
| Új szövetkezetek alakulása | 25 |
| A tevékenységi kör indokolt változásainak elősegítése | 27 |
| A szövetkezetek tevékenységének fejlesztésével kapcsolatosan jelentkező egyes feladatok ellátása | 28 |
| Az általános fejlődéssel együttjáró új tevékenységek bevezetése | 28 |
| A műszaki-, a kereskedelmi színvonal általános emelése | 29 |
| A szövetkezeti közös társulások, vállalatok létrehozásának, fejlesztésének pénzügyi segítése | 30 |
| Egyéb közös szövetkezeti célokat szolgáló feladatok pénzügyi elősegítése | 32 |
| Milyen esetekben nem célszerű anyagi segítséget nyújtani a szövetkezetek közös alapjaiból | 37 |
| Az alapok képzésének, működésének főbb elvei, módszerei | 40 |
| Egy vagy több alap funkcionálisan egy szövetkezeti ágazatban? | 43 |
| Megyei, vagy országos területi elven épüljenek fel az alapok? | 46 |
| Miért helyes, hogy a szövetkezetek közös fejlesztési alapjai csak megyei (szakmai) elven épüljenek fel? | 46 |
| Miért indokolt a Kölcsönös Támogatási Alapnál megyei (szakmai) és országos működési elvet is alkalmazni? | 48 |
| Milyen legyen a megyei és az Országos Kölcsönös Támogatási Alap közötti viszony, kapcsolat? | 49 |
| Amire a 2019/1970. sz. Korm. határozat nem tér ki | 50 |
| Az önkéntes részvétel biztosítása | 52 |
| A szövetkezetek közös alapjainak tulajdoni kérdései | 56 |
| Miért nem lenne helyes, ha az alapok a szövetségek tulajdonává válnának? | 56 |
| Miért jobb, ha az alapok a szövetkezetek tulajdonát képezik? | 57 |
| A szövetkezetek tulajdonosi poziciójából következő előnyök, feladatok | 58 |
| Az alapok forrásai | 61 |
| A Szövetkezetek Közös Fejlesztési Alapjának forrása | 61 |
| A Szövetkezetei Kölcsönös Támogatási Alapjának forrása | 61 |
| A szövetkezetek közös alapjainak szervezete | 62 |
| A szövetségesek meglévő szervezetében működjenek-e az alapok? | 63 |
| Az alapok javasolt szervezete | 65 |
| A szervezettel összefüggő egyéb kérdések | 66 |
| Több egymástól eltérő rendeltetésű alap működése megvalósulhat-e egy közös szervezetben? | 68 |
| Az alapképzés, kezelés és folyósítás főbb elveinek, módszereinek szabályozása | 69 |
| Az alapképzés és működés szabályozása | 69 |
| Állami szabályozás | 69 |
| Szövetségi ajánlás, alapszabálymódosítás | 70 |
| Az érdekeltek belső jogalkotási lehetősége | 70 |
| Egyéb fontosabb szabályozandó kérdések | 71 |
| Az alapok javasolt kamatpolitikája | 71 |
| Előkészítő munkálatok | 72 |
| Kölcsön-szerződés | 73 |
| Az alapok kiegészítő jellegűek | 73 |
| Mellékletek | 74 |