| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 199 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 91292. |
| A tervszerű nevelőmunka jelentősége a szocialista iskolában | 3 |
| A nevelés tervezésének szükségessége | 3 |
| A nevelési program felépítése | 7 |
| A szocialista társadalom embereszménye | 9 |
| A nevelőmunka programja | 15 |
| A nevelőmunka programja az általános iskola 1-4. osztályaiban | 15 |
| A korcsoport általános jellemzése | 15 |
| Nevelési követelmények | 32 |
| Ajánlott tevékenységi formák | 41 |
| A nevelőmunka programja az általános iskola 5-8. osztályaiban | 86 |
| A korcsoport általános jellemzése | 86 |
| Nevelési követelmények | 116 |
| Ajánlott tevékenységi formák | 131 |
| Útmutatás a nevelési program felhasználásához | 173 |
| A nevelési program felhasználásának főbb elvei | 173 |
| A nevelési program szerepe, funkciója a pedagógiai folyamatokban | 173 |
| A koordináció mint a tervszerű munka egyik alapvető feltétele | 177 |
| A tevékenység szervezése a közösségi nevelés folyamatában | 180 |
| A nevelési tényezők feladata a nevelési program felhasználásában | 183 |
| Az iskolavezetés (igazgató, igazgatóhelyettes) feladatai | 183 |
| Az osztályfőnök (osztályvezető) feladatai | 185 |
| A szaktanárok feladatai | 188 |
| A napközi otthon szerepe a nevelési program megvalósításában | 190 |
| Az úttörőcsapat szerepe a nevelési program megvalósításában | 191 |
| A szülők bevonása a nevelési program megvalósításában | 192 |
| A nevelési program alkalmazása a részben osztott és a kis létszámú iskolákban | 194 |
| Függelék | |
| A nevelési program kidolgozásának előzményei és módszerei | 195 |
| A nevelési programmal kapcsolatban megjelent cikkek és tanulmányok | 197 |