kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Okker Kiadó Kft.-Iskolafejlesztési Alapítvány |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 486 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-922-802-8 |
| Előszó | 5 |
| Az emberi minőség esélyei | 7 |
| Bevezetés Vigotszkijhoz | 14 |
| A sokoldalú fejlesztés problémái a nevelhetőségükben gátolt gyermekek nevelésében | 21 |
| Az embereszmény pedagógiai funkciójáról | 32 |
| A nevelés célelmélete mint nevelésfilozófiai probléma | 53 |
| A polgári nevelés radikális alternatívái | 72 |
| A neveléselméleti kutatások eredményei, problémái, feladatai | 116 |
| A személyiség fejlődésének-fejlesztésének perspektívái | 129 |
| A permanens nevelés-művelődés elméleti és gyakorlati törekvései | 158 |
| Integráció és komlexitás: a komplex művelődési intézmény | 179 |
| Innováció és permanens fejlesztés az oktatásügyben | 193 |
| Gyakorlati válaszok: fejlesztések, kísérletek Szolnoktól Pécsig | 205 |
| Nevelésfilozófia, neveléselmélet 1948-1990 | 226 |
| Fordulat és pedagógia | 234 |
| Alkura és együttműködésre alapozott iskola | 279 |
| Rendszerváltás a társadalomban és az oktatásban | 291 |
| Alternativitás és pluralizmus a pedagógiában | 302 |
| Az alternativitás pedagógiai és iskolai kérdései | 312 |
| Új kihívások - Az iskola és a pedagógusok: kísérlet a problémák értelmezésére | 319 |
| A neveléstudomány helyzete | 339 |
| A neveléstudomány, a pedagógiai és a pszichológiai kapcsolatáról | 359 |
| Társadalmi változások és fejlesztési törekvések az oktatásügyben | 363 |
| Hatalommegosztás és képzési kínálat a közoktatásban | 370 |
| Az iskola humanizálása - gyermeki jogok - oktatási törvény | 382 |
| Liberális értékek - alternatív iskolák | 387 |
| Iskolafejlesztés és közoktatás-politika | 399 |
| Pedagógiai szakmai szolgáltatások | 419 |
| Alternatív pedagógusképzés - alternatív pedagógiák - tanárképzés koncepciója Miskolcon | 427 |
| Az iskolai nevelés és a vizsga kölcsönhatásai | 431 |
| A NAT szabályozási funkciói | 434 |
| Nat-dilemmák | 438 |
| A pedagógusképzés és -továbbképzés ellentmondásai, megújulási igénye | 442 |
| Modernizációs feladatainkról | 448 |
| Helyi kultúra - helyi tanterv | 458 |
| A komprehenzivitás oktatáspolitikai összefüggései a mai Magyarországon | 465 |
| Az oktatás problémái egy plurális, demokratikus társadalomban | 469 |
| Esélyegyenlőség és differenciálás | 474 |
| A kötetben közölt tanulmányok eredeti megjelenésének adatai | 482 |
| Az Iskolafejlesztési Alapítvány a hazai iskolafejlesztés egyik műhelye | 484 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.