Próbálja ki megújult, VILLÁMGYORS keresőnket!
A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Szakmódszertani Közleményei VIII.

Fizika-Kémia-Biológia-Földrajz

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Mindennapi életünk használati eszközeinek, az ipari termékek jelentős részének anyaga fém. A fémeket sajátos tulajdonságaik - nagy szilárdság, hőhatásokkal szembeni ellenállás, igen nagy elektromos... Tovább

Előszó

Mindennapi életünk használati eszközeinek, az ipari termékek jelentős részének anyaga fém. A fémeket sajátos tulajdonságaik - nagy szilárdság, hőhatásokkal szembeni ellenállás, igen nagy elektromos és hővezető képesség, stb., - széles körben felhasználhatóvá teszik. Modern életünkben különösen nagy jelentősége Tan a fémek nagy elektromos vezetőképességének, hiszen a fémek számtalan egyéb alkalmazása mellett ez a tulajdonság teszi lehetővé a villamosenergia nagy távolságokra való szállítását, s ezen keresztül pl. az egyre szaporodó háztartási gépeink energiával való ellátását. A vezetési jelenségek ismerete továbbá alapvető információkat ad a fémek szerkezetének megértéséhez. A fémes vezetésnek, a fémek egyik legjellegzetesebb tulajdonságának a megértése ezért alapvető fontosságú mind gyakorlati, mind elméleti szempontból. Ez az oka annak, hogy az utóbbi évtizedekben rendkívül kiterjedten vizsgálták a fémes vezetés mechanizmusát. Vissza

Tartalom

KOVÁCS ISTVÁN: A fémes vezetésről 5
TASNÁDI PÉTER: A fénytan tanításáról ill. A fény és anyag kölcsönhatása.. 27
PERCZEL SÁNDOR: Feladatlapok alkalmazása az összefoglaló, ismétlő-rendszerező kémia órákon 76
Dr. SZEBENI SZABOLCS - MÜLLNER ERZSÉBET: Kémiai oktatóprogram
BYO 02 Diacorr oktatógépre 95
Dr. VANYEK BÉLA: Programozzuk-e a tanulókísérleteket? - Igen! 133
Dr. HORVÁTH SÁNDOR: Didaktikai tapasztalatok a mikrobiológia gyakorlatainak egyetemi oktatásában 157
Dr. VAJDA ERNŐ: Ismeretszerzési eljárások a biológia oktatási folyamatában 167
FEHÉR JÓZSEF: A földrajzi nevek tanítása és változatos térképmunka a
középiskolában 233
GYÖRIVÁNYI SÁNDOR: A földrajzi szemlélet fejlesztése a földrajzot nem
tanító iskolákban 346
MIHOLICS JÓZSEF: A korszerű komplex hidrogeográfia oktatásának módszertani célkitűzései az ELTE-n 254
MÉRŐ JÓZSEF: A hazafias nevelés feladatai és módszerei a középiskolai
földrajzoktatásban 271
NAGY JÓZSEFNÉ: A talaj földrajzi gyakorlatok módszertanáról 283
SZEKERES ZOLTÁN: Csoportmunka alkalmazási lehetőségei a gimnáziumi
földrajzoktatásban 299
SZÉKELY ANDRÁS: A leíró természetföldrajz tanításának korszerű lehetőségei. A földrajzi övezetesség 312
SZÉKELY ANDRÁS: A középiskolai földrajzi tanterv felépítésének korszerűsítése 325
SIPOS GÁBOR: Egy felmérés tanulságai 331
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Szakmódszertani Közleményei VIII. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Szakmódszertani Közleményei VIII. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Szakmódszertani Közleményei VIII.

A borító enyhén töredezett, foltos.

Állapot:
1.540 Ft
770 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!
Állapotfotók
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Szakmódszertani Közleményei VIII. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Szakmódszertani Közleményei VIII. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Szakmódszertani Közleményei VIII.

A borító enyhén elszíneződött.

Állapot:
1.540 ,-Ft
14 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!