A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Az irodalomtörténeti óra módszere a középiskolában

Különlenyomat a Kossuth Gyakorló Gimnázium évkönyvéből 1959/1960. tanév

Szerző
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 22 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A módszer szerepe az irodalmi nevelés hatékonyságának fokozásában
Általános tapasztalat az, hogy szaktárgy didaktikánk a legtöbb tantárgy iskolai tanításában elmarad az illető... Tovább

Előszó

Részlet:
A módszer szerepe az irodalmi nevelés hatékonyságának fokozásában
Általános tapasztalat az, hogy szaktárgy didaktikánk a legtöbb tantárgy iskolai tanításában elmarad az illető szaktudomány fejlődésétől, az új nevelés követelményeitől. Az elmaradásnak sok látható jele közül talán a legszembetűnőbb az egyes tanórákon adódó nevelési mozzanatok tisztátalansága, tervszerűtlensége, az oktató s nevelő munka elemeinek mennyiségi és minőségi aránytalansága az utóbbi terhére, de mindkettő kárára. Ismétlem: ez az elmaradás általános, minden tantárgy iskolai tanításában észlelhető, mégis elsősorban a világnézeti tantárgyakkal kapcsolatosan hiányoljuk legjobban a fejlődés megfelelő ütemét. Vissza

Dr. Nagy János

Dr. Nagy János műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Nagy János könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Az irodalomtörténeti óra módszere a középiskolában Az irodalomtörténeti óra módszere a középiskolában Az irodalomtörténeti óra módszere a középiskolában Az irodalomtörténeti óra módszere a középiskolában

A borító foltos, rajta tulajdonosi bejegyzés, néhány lapon tulajdonosi pecsétnyom és ceruzás aláhúzások találhatók.

Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba