| Kiadó: | ELTE Eötvös Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 443 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 16 cm |
| ISBN: | 963-463-085-5 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrált. |
| Hunyady György - Mészáros Aranka: Bevezető: Az iskola, mint szociálpszichológiai terep | 5 |
| Tanár-diák interakció | 11 |
| Buda Béla: Kommunikáció az osztályban: A tanári munka kommunikációs eszközei | 13 |
| Síklaki István: A tanári dominancia buktatói. A feleltetés szociolingvisztikai elemzése | 23 |
| N. Kollár Katalin: Kognitív disszonancia és az elégtelen jutalom pszichológiája | 40 |
| Német Erzsébet: Hogyan jutalmazzunk? A jutalom alkalmazásának előnyei és hátrányai pedagógiában | 54 |
| Kőrössy Judit: Az énkép és összefüggése az iskolai teljesítménnyel | 67 |
| Szabó Éva: A szociális megismerés alapjelenségei: a személypercepció és az attribúció | 86 |
| Sallay Hedvig: Tanári elvárások, visszajelentések és a tanulók ezekre adott reakciói: érvényesül-e, s miként fejti hatását a Pygmalion-effektus? | 102 |
| Diákok társas kapcsolatai és a csoportfolyamatok | 113 |
| Vajda Zsuzsa: A társas kapcsolatok és a viselkedés fejlődése kisiskoláskortól serdülőkorig | 115 |
| Szabó Éva: A csoport fejlődésének és működésének alapmechanizmusai | 130 |
| Szabó Laura: Normák az osztályban | 147 |
| N. Kollár Katalin: Kooperáció az iskolában | 156 |
| Fülöp Márta: Versengés az iskolában | 172 |
| Horváth-Szabó Katalin: Az iskolai konfliktusokról | 197 |
| A szocializáció lemérhető eredményei | 219 |
| Hunyady György: Iskolások társadalomképének átrendeződése a rendszerváltás időszakában | 221 |
| Bugán Antal: Az értékfelfogás alakulása a szocializáció folyamatában | 235 |
| A pedagógus és hatékonyságának eszközei | 245 |
| Járó Katalin: Szövetségben a közönséggel - Az osztályfőnöki mesterség társadalomlélektani nézőpontból | 247 |
| Zétényi Ágnes: A tanár, mint vezető: vezetési stílusok | 269 |
| Zétényi Ágnes: A hatékony tanár | 284 |
| Mészáros Aranka: Az osztály csoportszerkezete és hatékonysága | 293 |
| Páskuné Kiss Judit: Kommunikációfejlesztés a tanítási órán | 316 |
| Kósáné Ormai Vera: Mit üzen Gordon a pedagógusoknak? | 326 |
| Magyar Judit: Lehet-e örömmel tanítani, nevelni? A Tranzakcióanalízis (TA) a pedagógiában | 336 |
| Oláh Zsuzsanna: Játszmák az oktatásban | 354 |
| Az iskolai szervezet és a pszichológus | 379 |
| Serfőző Mónika: Az iskola szervezeti kultúrája | 381 |
| Barlainé Bornemissza Katalin: Szervezetfejlesztés a Bárczi Géza utcai Iskola 16 éves történetében | 298 |
| Bagdy Emőke: Pedagógusok mentálhigiénés multipikátor képzése: egy iskolai mentálhigiénés modell alkalmazási tapasztalatai | 412 |
| Martonné Tamás Márta: Pedagógusok és pszichológusok együttműködési lehetőségei, különös tekintettel az iskolapszichológus munkájára | 432 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.