| Kiadó: | Osiris Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
| Oldalszám: | 356 oldal |
| Sorozatcím: | Osiris tankönyvek |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-389-246-5 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
| Előszó a második kiadáshoz (Csapó Benő) | 7 |
| Bevezetés (Csapó Benő) | 11 |
| Az iskolai tudás vizsgálatának elméleti keretei és módszerei (Csapó Benő) | 15 |
| Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok (Csapó Benő) | 45 |
| A tesztekkel mérhető tudás (Csíkos Csaba és B. Németh Mária) | 91 |
| Iskolai és hasznosítható tudás: a természettudományos ismeretek alkalmazása (B. Németh Mária) | 123 |
| Az iskolai és a hétköznapi tudás ellentmondásai: a természettudományos tévképzetek (Korom Erzsébet) | 149 |
| Megtanult és megértett matematikatudás (Dobi János) | 177 |
| Tudományos és hétköznapi logika: a tanulók deduktív gondolkodása (Vidákovich Tibor) | 201 |
| Gondolkodás a bizonytalanról: valószínűség és korrelatív gondolkodás (Csapó Benő) | 231 |
| Az új tudás képződésének eszközei: Az induktív gondolkodás (Csapó Benő) | 261 |
| A tudás szerveződése az összefüggés-vizsgálatok tükrében (Vidákovich Tibor és Csíkos Csaba) | 291 |
| Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése (Csapó Benő és Korom Erzsébet) | 305 |
| Függelék | |
| A vizsgálati minták jellemzése | 337 |
| A könyvben használt statisztikai számítások | 339 |
| A vizsgálathoz használt eszközök | 344 |
| Névmutató | 345 |
| Tárgymutató | 349 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.