| Kiadó: | Osiris Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 434 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-379-342-4 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
| Bevezetés (Csapó Benő) | 7 |
| Az iskolai tudás vizsgálatának elméleti keretei és módszerei (Csapó Benő) | 11 |
| Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok (Csapó Benő) | 39 |
| A tesztekkel mérhető tudás (Csíkos Csaba és B. Németh Mária) | 83 |
| Iskolai és hasznosítható tudás: a természettudományos ismeretek alkalmazása (B. Németh Mária) | 115 |
| Az iskolai és a hétköznapi tudás ellentmondásai: a természettudományos tévképzetek (Korom Erzsébet) | 139 |
| Megtanult és megértett matematikatudás (Dobi János) | 169 |
| Tudományos és hétköznapi logika: a tanulók deduktív gondolkodása (Vidákovich Tibor) | 191 |
| Gondolkodás a bizonytalanról: valószínűség és korrelatív gondolkodás (Csapó Benő) | 221 |
| Az új tudás képződésének eszközei: Az induktív gondolkodás (Csapó Benő) | 251 |
| A tudás szerveződése az összefüggés-vizsgálatok tükrében (Vidákovich Tibor és Csíkos Csaba) | 281 |
| Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése (Csapó Benő és Korom Erzsébet) | 295 |
| Függelék | |
| A vizsgálati minták jellemzése | 311 |
| A könyvben használt statisztikai számítások | 313 |
| A vizsgálathoz használt eszközök | 319 |
| Névmutató | 423 |
| Tárgymutató | 427 |