| Kiadó: | Akadémiai Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Vászon |
| Oldalszám: | 105 oldal |
| Sorozatcím: | Neveléstudomány és társadalmi gyakorlat |
| Kötetszám: | 4 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-05-3641-2 |
| Bevezetés | 11 |
| Az iskola által átadott tudás jellege, a tudás differenciálódása | 15 |
| A kettős iskolarendszer | 27 |
| A felülről lefelé épülő - elit jellegű - iskola | 28 |
| Az alulról felfelé épülő "népiskola" | 30 |
| A rendszer kettős jellegének és a kettősség fennmaradásának okai | 34 |
| A kettős iskolarendszerben átadott tudásanyag tartalma és elosztása | 37 |
| A felülről lefelé épülő képzés tartalma | 38 |
| Az alulról felfelé épülő iskola anyaga | 55 |
| Amit változtattunk és amit magunkkal hoztunk | 59 |
| Az iskolarendszer átalakításának fő eredményei | 59 |
| Az eddigi változtatások szervezeti és tartalmi következetlenségei | 62 |
| Az iskolai érdem értékelése - az értékelés hiányosságai | 72 |
| Az iskolai élet belső szabályozó elve és ennek problémái | 75 |
| A differenciált szocializáció | 83 |
| Összefoglalás | 88 |
| Vázlatos elképzelések egy új iskolarendszerről | 91 |
| Általános és egységesen képző szakasz | 92 |
| Orientációs szakasz | 96 |
| A szakképzés szakasza | 101 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.