kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 239 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 19 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-17-4427-2 |
| Megjegyzés: | A könyv fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrált. Tankönyvi szám: 52793. |
| Előszó | 5 |
| Általános kérdések | 7 |
| Kibernetikai szemléletű pedagógiai - programozott oktatás | 11 |
| A behaviorizmustól a programozott oktatásig | 20 |
| Új irányzatok | 34 |
| Algoritmizálás | 34 |
| A programozás és az értelmi műveletek szakaszonkénti kialakításának elmélete | 41 |
| Az oktatási folyamat makrostrukturálása felé | 44 |
| Programtípusok | 51 |
| Önállóan fogalmazott válasz programja | 51 |
| Feleletválasztásos programok | 72 |
| Egyéb kísérletek | 80 |
| A programozás technikája | 91 |
| A programopzható anyagok és szakterületek | 91 |
| A program eszközeinek kidolgozása | 93 |
| A tanulók megismerése és a kezdeti teszt | 93 |
| A célok meghatározása | 97 |
| A tartalom meghatározása | 114 |
| A hatékonysági teszt kidolgozása | 114 |
| Az anyag strukturálása | 119 |
| A RULEG-rendszer | 121 |
| Az összetevők szintenkénti elemzésén alapuló strukturálás | 127 |
| A Davies-mátrix | 135 |
| A program megszerkesztése és érvényességének igazolása | 152 |
| A programtípus megválasztása | 152 |
| A szekvenciák kidolgozása | 153 |
| A program helyesbítése | 179 |
| A program érvényességének igazolása | 185 |
| Útmutatások a programozott anyagokat felhasználó tanár számára | 186 |
| A program kiválasztása | 186 |
| Az osztályban folyó tevékenység megszervezése | 187 |
| A tanítógépek | 191 |
| A tanítógépek: jellemzés és előnyök | 191 |
| Komputerek mint tanítógépek | 211 |
| A programozott oktatás a román kutatók érdeklődésének homlokterében | 219 |
| Zárszó helyett | 222 |
| Válogatott bibliográfia | 224 |