A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Az orosz szókincstanítás problémái és módszerei

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

"A nyelvtudomány feladata - írja Mód Aladár - hogy a nyelv tudatos használatát a nyelv törvényszerűségeinek, valamint a nyelv és gondolkodás kapcsolatának feltárásával milliók számára megkönnyítse... Tovább

Előszó

"A nyelvtudomány feladata - írja Mód Aladár - hogy a nyelv tudatos használatát a nyelv törvényszerűségeinek, valamint a nyelv és gondolkodás kapcsolatának feltárásával milliók számára megkönnyítse és a szocializmus követelte magasabb szintre emelje." (Társadalmi Szemle 1953. évi januári szám.) A nyelvoktatók feladata, hogy ezt a követelményt a gyakorlatban módszeresen megvalósítsák. Vissza

Tartalom

Előszó 3
Baleczky Emil előadása: Sztálin elvtárs tanítása a szókincsről 5
I. Bevezetés 5
II. A szótári szókészlet és az alapszókincs 7
III. Fogalom és szó 12
IV. A nyelvfejlődés belső törvényei 16
Vervényi László előadása: A szókincstanítás módszerei 20
I. Sztálin elvtárs nyelvtudományi műveinek hatása a didaktikára 20
II. A szókincs szerepe az idegen nyelv elsajátításában 21
III. A szókincs és a nyelvoktatási módszerek 22
IV. A szókincs elsajátításának módszerei 26
V. Az alapszókincs és szakszókincs viszonya 32
Hozzászólások:
Szabó Miklós 32
Herman József 38
Tamás Lajos 42
Hell György 45
Horváth Miklós 46
Geréb Ákos 48
Kajdy László 49
L'Auné Jenő 49
Simonffy-Tóth Ernő 50
Szalay György 51
Magoss Gábor 52
Verébnyi László válasza a felszólalásokra 52
Következtetések 54
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv