kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 135 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Kézirat. 16 fekete-fehér ábrával. Tankönyvi szám: J 11-643. |
| Előszó | 3 |
| Első rész: Becsy Bertalan Sarolta | 5 |
| Testneveléselméleti alapismeretek | |
| Bevezetés | 5 |
| A testneveléssel összefüggő alapfogalmak | 5 |
| A testneveléselmélet tárgya | 7 |
| A testi nevelés, testnevelés feladatai | 8 |
| A testi nevelés feladatai | 8 |
| A testnevelés feladatai | 9 |
| Az óvodai testnevelés feladatai | 10 |
| Az óvodás korú gyermek mozgásfejlődése | 12 |
| Az óvodás korú gyermek fejlődési sajátosságai | 12 |
| Az óvodás korú gyermek motorikus fejlődése | 12 |
| Az óvodás korú gyermek motoros fejlődése a természetes mozgásokban | 14 |
| A testnevelés eszközei | 17 |
| A testgyakorlatok | 18 |
| A testgyakorlatok rendszerezése | 28 |
| Az óvodai testnevelés mozgásrendszere | 31 |
| A természet erői | 33 |
| Egészségügyi-higiéniai feltételek | 34 |
| Az óvodai testnevelés oktatásának módszertana | 36 |
| Az óvodai testnevelés nevelési-oktatási folyamatának elemzése | 36 |
| A nevelés, oktatás, képzés kapcsolata az óvodai testnevelési foglalkozásokon | 36 |
| Az óvodai testnevelési foglalkozások oktatási folyamatának sajátosságai | 36 |
| Mozgáskészségek kialakulásának folyamata | 41 |
| A testi képességek jellemzése és fejlesztésük lehetősége az óvodai testnevelési foglalkozásokon | 44 |
| A didaktikai alapelvek érvényesítése az óvodai testnevelési foglalkozások oktatási folyamatában | 51 |
| Az óvodai testnevelési foglalkozások módszertana - Kunos Andrásné | 57 |
| Az óvodai testnevelési foglalkozások módszertanának összefüggése más tudományágakkal | 57 |
| Az óvodai testnevelési foglalkozások módszertanának sajátossága | 58 |
| Az óvónőnek a testnevelés keretében kifejtett tevékenysége | 59 |
| Az óvodai testnevelés oktatásának tényezői | 60 |
| A módszer fogalma és meghatározó tényezői | 61 |
| Az óvodai testnevelés oktatásának módszerei | 63 |
| Az óvodai testnevelési foglalkozások szervezése | 81 |
| Az óvodai testnevelés tartalmának szervezése - Becsy Bertalan S. | 91 |
| Tanterv | 91 |
| Ütemterv | 92 |
| Minták az ütemterv készítéséhez | 96 |
| Az óvodai testnevelés szervezeti formái | 100 |
| A testnevelési foglalkozások | 100 |
| Az óvodai testnevelési foglalkozások szerkezeti felépítését meghatározó tényezők | 100 |
| A mindennapos testnevelés | 109 |
| Minták az óvodai testnevelési foglalkozások tervkészítéséhez - Kunos Andrásné | 111 |
| Részben osztott és osztatlan csoportok testnevelési foglalkozások - Becsy Bertalan S. | 127 |
| Felhasznált irodalom | 131 |
| Jegyzetek, tanulányok | 132 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.