kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Akadémiai Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 96 oldal |
| Sorozatcím: | Pszichológia a gyakorlatban |
| Kötetszám: | 12 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 19 cm x 13 cm |
| ISBN: | |
| Előszó | 7 |
| Az óvodás korú gyermekek gondolkodási sajátosságai és a gondolkodási folyamat törvényszerűségeinek rövid áttekintése | |
| Az óvodás korú gyermekek gondolkodásáról általában | |
| A gondolkodási folyamat sajátosságai | 9 |
| Óvodás korú gyermekek gondolkodásvizsgálatának szempontjai és a vizsgálat metodikája | |
| Az óvodai gondolkodásfejlesztés tudatos és rendszeres alkalmazásának lehetőségei | |
| A tartalom szerepe a gondolkodás irányításában | |
| Történetek a kísérleti helyzet megteremtéséhez | 18 |
| Első történet: Kifutott a tej | 19 |
| Második történet: Építés | 24 |
| Harmadik történet: A hinta | 26 |
| Negyedik történet: A csúszda | 28 |
| Ötödik történet: A macska és a madár | 30 |
| A jegyzőkönyvek értékelése | 31 |
| A történetekre adott válaszok elemzése a problémamegoldási módok és a problémamegoldási fázisok alapján | 35 |
| Kötőszavak előfordulásával kapcsolatos szerzett tapasztalatok | 59 |
| A kísérleti vizsgálatok eredményeinek elemző értékelése | |
| A kérdések irányító szerepének jelentősége | 62 |
| A szervezett foglalkozásokon felvett jegyzőkönyvek gondolkodási műveleteinek számszerű és százalékos megoszlása és összehasonlítása az általunk csoportos foglalkozásokon kapott számszerű elemzése | 70 |
| A gondolkodási mozzanatok történetenkénti számszerű elemzése | 74 |
| Az óvodás korú gyermekek gondolkodási sajátosságainak ismeretéből lelvonható gyakorlati következtetések | 77 |
| Összefoglalás | 84 |
| Függelék | 87 |
| Irodalom | 90 |