1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Audio-vizuális technikai és módszertani közlemények 1964/3.

Oktatógépek a Szovjetunióban

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Századunkban a tudományok és a technika rohamos fejlődése következtében jelentős mértékben megnövekedett az az ismeretanyag mennyiség, amelyet a korunk emberének el kell sajátítania. A szervezett... Tovább

Előszó

Századunkban a tudományok és a technika rohamos fejlődése következtében jelentős mértékben megnövekedett az az ismeretanyag mennyiség, amelyet a korunk emberének el kell sajátítania. A szervezett oktatás évszázadokkal ezelőtt kikísérletezett és napjainkig alkalmazott tanítási módszerei sok tekintetben tarthatatlanná váltak. Világszerte iskolai reformok születnek, amelyek során a megváltoztatott korszerű tananyaghoz legjobban alkalmazható pedagógiai és technikai módszerek lázas utkeresése folyik.
Korunk oktatási feladatainak jellegzetessége a tömegoktatás Egyre nagyobb tanló létszám mellett kell a megnövekedett ismeretanyagot átadni. A nagy létszámu oktatás problémája különösen élesen vetődik fel a felsőfoku oktatásban, ahol a hagyományos oktatási forma kimondottan individuális jellegű volt.
A korszerű oktatás feladatai alapján egyre több oktató előtt válik nyilvánvalóvá, hogy új korszerű pedagógiai módszerek bevezetésével fokozni kell az oktatás hatékonyságát. Az uj módszereket két irányban kell fejleszteni: fokozni kell az ismeretközlés, a tanítás hatásosságát és növelni kell az ismeretek elsajátításának, a tanulásnak a hatásfokát. A módszereknek alkalmasnak kell lenniök a tömegoktatásra és emellett ki kell elégíteniök az egyéni tanulás követelményeit. Vissza

Tartalom

Előszó 5
M. G. Csilikin: Technikai eszközök használata az oktatásban 7
B. M. Gluskov: Az oktatógépek fejlesztésének és alkalmazásának kilátásai 15
T. I. Rosztunov: A főiskolák oktatgépes programozott oktatásra való áttérésének főbb irányai 25
M. V. Rumjancev - V. M. Volkov - M. F. Levin: Programozott oktatás a rádiótechnikai tanfolyamon 29
T. J. Rusztov - I. A. Szokolinszkij: Az egyszerű oktatógépek osztályozása, a velük szemben támasztott követelmények és felépítési elveik 37
K. Sz. Labecz - M. L. Havin - E. A. Bernstein - N. K. Rudjacsenko - E. Sz. Batenyin: Technikai tanszakok oktatógépes oktatásának néhány példája 45
N. G. Makszimovics - E. P. Szogoloszij - B. I. Sveckij - G. A. Sevcoje: A vizsgáztató típusú oktatógépek felépítésének megválasztása 51
A. V. Netusil - U. N. Kuselev - V. G. Uszkov - A. P. Budennüj - A. P. Szviridov: Önműködő berendezés az egyetemi hallgatók tanulmányi előmenetelének ellenőrzésére 59
N. G. Maksimovics - E. P. Szogolovszkij - B. I. Sveckij - G. A. Sevcov: Leágazásos programu vizsgáztató és tanítógépek 65
I. Ja. Szokolinszkij - I. M. Miscsenko: Leágazásos programú oktatógép 69
A. G. Mihnusev - I. J. Szokolinszkij: A feleletinformáció rezultatív beadásával működő oktatógép 79
G. V. Szerevrjanszkij: Ismeretellenőrző automata 83
V. M. Volkov - V. A. Gazsienko - B. I. Kurilin: Ismeret és önellenőrző oktatógép programozott oktatáshoz 85
M. F. Levin - L. Sz. Szokolov: oktató és ellenőrző berendezés rádióvevőkészülékek kapcsolási feladatainak megoldásához 87
J. K. Trohimenko: Ellenőrző típusú oktató automaták 89
I. N. Rzseckij: Ellenőrző-oktatógépek szerkesztésének utjai 93
A programozott oktatási technikai felszerelések kiállítása - Moszkva, 1964. 95
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Audio-vizuális technikai és módszertani közlemények 1964/3. Audio-vizuális technikai és módszertani közlemények 1964/3. Audio-vizuális technikai és módszertani közlemények 1964/3.

A borító és a lapélek kissé foltosak.

Állapot:
940 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba
konyv