A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

A tantervfejlesztés és a tantervi értékelés kutatásmetodikai kérdései

Előszó

A közoktatás uj nevelési és oktatási terveinek és a hozzájuk kapcsolódó eszközöknek a kidolgozása, fokozatos bevezetése a hetvenes évek elejétől több mint egy évtizeden át tartó folyamatos... Tovább

Tartalom

I. Elmélet és gyakorlat
Báthory Zoltán: A tantervfejlesztés és a tantervi értékelés általános kérdései
Szebenyi Péteri Tantervkészítési tapasztalatok - tanterv - kutatási feladatok
Ballér Endre: A tantervi követelményrendszer
Miklósné Boda Edit: Követelményrendszer és irodalmi nevelés
Zátonyi Sándor: Az általános iskolai fizika tanterv részletes követ élményrendszeréről
Arató Ágnes: Tanitási stratégiák és a tanterv
Vári Péter: "A melléknév" oktatócsomag
Z. Orbán Erzsébet: Kémiai taneszközök tervezésének néhány szempontja

II. Módszerek
Bakonyi Pál: A pedagógiai kisérlet
Demeter Katalin: Követési vizsgálat tapasztalatai a variációs tanításban
Gyaraki F. Frigyes, Joó András: A strukturális elemzés
Vastag Zoltán: A több szempontú szociometria alkalmazásának lehetőségei az oktató-nevelő munkában
Hunyady György: Attitűd-vizsgálati módszerek
Horánszky Nándor: A szakirodalom kutatásának és feltárásának módszerei
Kádárné Fülöp Judit: A feladatlapos vizsgálatok helye a pedagógiai tervezésben
Fazekas György: Feleletválasztásos feladattipusok a biológia tanításban
Laki Pál: A közgazdasági faladatbank diagnosztikai mérései
Szabadi Ilona: Óvodai eredményvizsgálat /ERVI/
Tánczos Gábori A környezettanulmány leggyakoribb módszere: interjú, kérdőív
Cseres Judit: A megfigyelés módszere
Blumenfeld Gyuláné: A személyiségfejlődés megfigyelése
Szabó László Tamás: Leiró statisztikai alapismeretek
Gecső Ervin: Matematikai statisztika a pedagógiai adatfeldolgozásban
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A tantervfejlesztés és a tantervi értékelés kutatásmetodikai kérdései A tantervfejlesztés és a tantervi értékelés kutatásmetodikai kérdései A tantervfejlesztés és a tantervi értékelés kutatásmetodikai kérdései A tantervfejlesztés és a tantervi értékelés kutatásmetodikai kérdései A tantervfejlesztés és a tantervi értékelés kutatásmetodikai kérdései

A gerinc kissé kopott, töredezett. A borító és a lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
2.940 ,-Ft
15 pont kapható
Kosárba