1.034.149

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Képességfejlesztés, tehetséggondozás

A Hajdú-Bihar megyei tanács V. B. Művelődésügyi Osztály Pedagógus Továbbképzési Intézete

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:

Napjainkban gyakran elhangzik: bonyolult nemzetközi és hazai viszonyok között kell hozzálátni nap mint nap nem könnyű dolgaink hétköznapi küzdelmeihez.
Szocialista fejlődésünk eltelt... Tovább

Előszó

Részlet:

Napjainkban gyakran elhangzik: bonyolult nemzetközi és hazai viszonyok között kell hozzálátni nap mint nap nem könnyű dolgaink hétköznapi küzdelmeihez.
Szocialista fejlődésünk eltelt évtizedeinek tapasztalatai bizonyítják, hogy a nemzet tisztességes és döntő többsége mindig készen állt az új feladatok fogadására és megvalósítására. A munkások, a termelőszövetkezettel és állami gazdaságok dolgozói mellett, összefogva a társadalmi haladást szolgáló más rétegekkel, mindig ott álltak a közös ügyeink iránt tudatosan és világnézeti meggyőződésből elkötelezett pedagógusok. Vissza

Tartalom

Kedves Kartársunk! 3
Gazda László: Hogyan Tovább? 5
Lénárd Ferenc: Pedagógiai és pszichológiai alapfogalmak használatának problémái 12
Gém Mária: A motiválás, játék, játékosság szerepe a személyiségfejlesztésben 22
Gyakorló óvónők beszámolói az óvodai nevelésről 29
Ungvári Imréné: Az iskolafokozatok közötti átmenetek problémája 35
Nanszákné Cserfalvi Ilona: A játék, játékosság szerepe az általános iskola alsó tagozatában 43
Általános iskolai alsó tagozatos pedagógusok a képességfejlesztésről 50
Szentirmai László: A tanulók munkáltatása 59
Pakurár Miklós: A taneszközök a tanulók munkáltatását segítik 62
Papp János - Holzinger Albina: A tananyag feldolgozása, a tanterv végrehajtása 67
Általános iskolai /alsó- és felső tagozatos/ pedagógusok a tanulók munkáltatásáról 74
Sári Gusztáv: Hogyan lehet megtanítani és megszerettetni az olvasást? 82
Prepuk János: Mérés, ellenőrzés, értékelés, osztályozás 88
Fonódi Gyula: A differenciálás értelmezése és gyakorlata 95
Általános ikolai felső tagozatos pedagógusok a képességfejlesztésről 102
Lengyel Istvánné: Az úttörőmozgalom képességfejlesztő lehetőségei a szabadidős programok és a vezetőképzés területén 121
Brezsnyánszky László: A közéleti tapasztalatszerzés helye az általános és középiskolai tanulók tevékenységrendszerében 128
Napközis és szakkörvezető általános iskolai pedagógusok a képességfejlesztésről 143
Kecze Lászlóné - Nyirkos Tibor: Hogyan tanuljon a gyerek az iskolában és az iskolán kívül? 146
Kovács Béla: Cselekvési képességek fejlesztése a gyakorlati oktatásban 154
Középfokú iskolai pedagógusok a képességfejlesztésről 166
Balogh László: A pedagógus vezetési stílusa és a képességfejlesztés 171
Kiss Albertné: A szakmai munkaközösségek szerepe a képességfejlesztésben 181
Csiszér Béla: A megyei pedagógiai pályamunkák hasznosítása a képességfejlesztésben 188
Tuza Tibor: Objektív feltételek 193
Ajánlott irodalom 200
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv