1.034.149

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére

A könyv megjelenését a Marketing Centrum Országos Piackutató Intézete támogatta

Szerző
Lektor

Kiadó: CO-NEX Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 246 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-8401-25-7
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A nonprofit szervezetek a teljes amerikai gazdaságnak több, int egynegyedét teszik ki. Peter Drucker szerint a nonprofit világ Amerika legnagyobb foglalkoztatója. "Minden második felnőtt -... Tovább

Előszó

A nonprofit szervezetek a teljes amerikai gazdaságnak több, int egynegyedét teszik ki. Peter Drucker szerint a nonprofit világ Amerika legnagyobb foglalkoztatója. "Minden második felnőtt - összességében több, mint 80 millió ember - tevékenykedik, mint önkéntes segítő, átlagosan körülbelül heti öt órát áldozva egy vagy több nonprofit szervezetre." Ha fizetést kapnának, bérük - a minimálbér szintjén számolva 150 millió dollárra rúgna, ami a GNP 5%-a. A nonprofit szférába, amely mind a profitorientált üzleti világgal, mint pedig a kormánnyal együttműködik, oktatási és egészségügyi intézmények, vallási és bajtársi szervezetek, önkéntes segítő csoportok, szociális-jóléti szervezetek, különféle egyesülések és társaságok tartoznak. Főként olyan területeken tevékenykednek, amelyek mind a profitérdekelt szervezetek, mind pedig a kormányzati intézmények érdeklődésén kívül állnak, elsősorban tehát társadalmi felelősségről tanúskodó, szolgálat-jellegű célokat tűznek maguk elé. Ugyanezen szervezeteknek napi kapcsolatban kell lenniük és általuk képviselt ügyek iránt érdeklődő közönséggel, vezetőik nap mint nap szembesülnek különféle döntésekkel, alapteremtési kérdésekkel, vezetési feladatokkal és marketinglehetőségekkel. Nem meglepő, hogy nagyjából ugyanazon problémákkal találják magukat szemben, mint kormányzati partnereik, vagy a változó társadalmi követelményekkel és a gyorsan csökkenő erőforrásokkal küszködve szervezetüket életben tartani igyekvő vállalati menedzserek. Ez a könyv elsősorban azoknak szól, akik azt keresik, hogyan tehetnek világosabbá, egyértelműbbé elképzeléseiket, irányultságukat, hozzáértésüket a marketingmenedzsment terén, annak érdekében, hogy versenyképesebbek legyenek egy mind bonyolultabb és versengőbb nonprofit világban. Vissza

Tartalom

Előszó9
Bevezetés
A nonprofit szervezetek új működési módja15
A marketingszemlélet szükségessége16
A nonprofit szervezetek működése a változások korában16
A külvilág felé irányuló marketing19
A "markeintg" meghatározása20
A marketingstratégia körvonalazása22
A marketing feladata27
Marketingeszközök30
A megkülönböztető képességek felhasználása a verseny felmérésekor34
Összefoglalás34
Versenyképes marketingstratégia kiépítése35
A stratégia definíciója36
A stratégia meghatározása: az első lépés39
A környezet hatása a marketingstratégiára43
A "csökkenő torta" elérése50
Az első lépések a versenystratégia felé51
Szakítani a hagyománnyal, hogy rugalmasak maradjunk52
A többfázisú marketingterv53
A külső elemzés szakasza54
A belső elemzés szakasza57
A piacfejlesztés szakasza58
A stratégiaválasztás szakasza59
A terv bemutattása59
Összefoglalás60
A külső elemzés
Külső elemzés: Ügyfelek, adományozók, önkéntes munkatársak és a versenytársak kutatása63
A folyamatos elemzés fontossága64
Az elemzés céljai64
Kifogások a kutatás ellen65
További előzetes megfontolások, rugalmasság67
Első lépés: ügyfelek, önkéntes segítők, vevők és adományozók67
A következő lépés a szegmentáciió68
Tartós és dinamikus változók69
Az ügyfelek, adományozók önkéntesek és vevők leírása78
Szegmentációs stratégia kialakítása a külső értékelésután80
A versenytársak külső elemzése82
Pozicionálás "a piac" megértése érdekében84
A verseny meghatározásának módjai84
Ahogyan a nonprofit szervezetek versenyeznek85
A versenyelőny kutatása87
Nonprofit szervezetünk környezetének vizsgálata89
A nonprofit szervezetek környezetének természete90
A versenykörnyezet jelenlegi és potenciális kiterjedése92
Hogyan strukturálódik a környezet?94
Belépés egy üzletágba97
Milyen árakon fogadja el a környezet szolgáltatásainkat?100
Hogyan juttatja el szolgáltatásait a nonprofit szervezet?101
Termékéletgörbe102
A belső elemzés
Versenyelemzés és a belső marketing vizsgálata109
A belső vizsgálat okai109
A szervezet múltbéli és jelen teljesítményének mérése111
A stratégiai problémák kezelése116
Marketing- és szervezeti célkitűzések119
Mik azok a célkitűzések?120
Miért létezünk?121
A célkitűzséek formális mérése125
A kézzelfogható és a nem kézzelfogható célkitűzések127
Miért állunk ellen az üzleti praktikáknak?128
Tanácsok a versenyképesség megőrzésére129
A réselemzés alkalmazása próbalevél küldésnél129
Összefoglaló130
A verseny, mint stratégia131
Néhány definíció132
A stratégianélküliség stratégiája133
Hogyan nvöelik a stratégiák a nonprofit szervezeteket: három különböző megközelítés136
Nincs szükség stratégiai változásra137
A nemes ügyek és a termékstratégia139
Öt növekedési stratégia147
Összefoglalás158
A stratégiák típusai159
A stratégia jellegzetessége és alkalmazási módjai160
A stratégia elméletei162
A McKinsey-féle 7-S modell162
A miles és Snow-féle tipológia168
Felkészülés a választott stratégia alkalmazására170
Egyéb stratégiatípusok217
Összefoglalás200
A nonprofit szervezetek arculatának kialakítása201
Mit tartalmaz a nonprofit szervezet arculata?201
Az egy célra összpontosító imázs előnye203
A kampány arculati céljainak megvalósítása206
Az arculati kampány tervének elkészítése212
Összegzés214
Marketing stratégiák
A stratégiai marketingcélok végrehajtása217
A stratégia mint új gondolat218
Optimumfeltételek a változtatáshoz218
Hat akadály, amin változtatni kell219
A cselekvés fázis kezdete226
Az utolsó lépés229
A tervek végrehajtása233
Használjuk a benchmarking módszerét!233
Helyezzük nagyobb hangsúlyt a piackutatásra!234
Összpontosítsunk az ügyfelekre, a támogatókra és az adományozókra235
Legyünk tisztában a versennyel235
Ez is gazdaság!236
A versenyképesség megőrzéséhez új taktikákra van szükség237
Összefoglalás238
Jegyzetek241

Barry J. Mcleish

Barry J. Mcleish műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Barry J. Mcleish könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére

A lapélek enyhén foltosak. Az előlapon tulajdonosi pecsét található.

Állapot:
2.840 Ft
1.980 ,-Ft 30
18 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére

Néhány lapon aláhúzások láthatóak.

Állapot:
2.840 ,-Ft
26 pont kapható
Kosárba
konyv