Vallás témakörből 20% kedvezmény CSAK MA!

A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

Kommunikáció, Média, Gazdaság 2001. Ősz

A Budapesti Kommunkációs Főiskola és a Századvég Kiadó negyedéves folyóirata/I. évfolyam 1. szám

Tartalom

Társadalmi kommunikáció
Horvát János. Közszolgálat5
Malkovics Tibor: Imázs és történelem14
Dombrádi Krisztián: A posztszocialista nyilvánosság szerkezete55
Digitális televíziózás
Akli Mária: A digitális műsorszórás bevezetésének lehetőségei Magyarországon67
Bartha József: A földfelszíni digitális televíziózás bevezetésének stratégiája73
Ágoston György: A digitális televíziózás bevezetésének előkészítése Magyarországon75
Sogrik György: Multimédia a digitális televízióban77
Márki László: A digitális televízió szerepe a távoktatásban84
Cégarculat
Rényi Gábor: A Sunbooks működése87
Pályakezdés
Béres Melinda: A nem verbális kommunikáció93
Pintér Lívia: A World Trade Centert ért támadás médiahatása117
Könyvekről
Javorniczky István: Bernard Goldberg: Médiahazugságok135
Draskovits Imre: Patricia Wallace: Az internet pszichológiája137
Zsuffa Ákos: Molnár Péter: Gondolatbátorság140
Malkovics Tibor: Szabó Máté: Társadalmi mozgalmak és politikai tiltakozás144
Szerzők148
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem