1.114.790

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Basic Marketing

A marketing alapjai - Principles and Practice/Elmélet és gyakorlat

Szerző
London
Kiadó: Cassell Educational
Kiadás helye: London
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 463 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 0-304-32558-9
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ez a könyv a népszerű marketing-tankönyv harmadik, átdolgozott kiadása. A könyv alapgondolata, hogy az elméleti és gyakorlati tudás együttműködése a marketingeszközök sikeres alkalmazásának kulcsa. A mű magában foglalja a legjobb amerikai, európai és egyéb eredetű kutatások eredményeit, és egy könnyen érthető egésszé kovácsolja azokat.

Tartalom

üzlet, gazdaság, kutatás, eladás, reklám, piac, ipar, árszabás

Tom Cannon

Tom Cannon műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Tom Cannon könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem