kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Calibra Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 87 oldal |
| Sorozatcím: | Calibra Könyvek |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-686-424-1 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi szám: CAE 167. Fekete-fehér ábrákkal illusztrált. |
| Előszó | 9 |
| Judit és Eszter | 11 |
| A hosszútávfutó magányossága | 13 |
| Bátorság önmagunk vállalására | 13 |
| Játékos beállítódás | 14 |
| Kreatív kérdésfeltevés | 14 |
| A tehetségnevelés egzisztencialista megközelítése | 14 |
| Alex | 15 |
| Kreatív beállítódás | 16 |
| A kreatív személyiség | 16 |
| A kreatív produktum | 16 |
| A kreatív folyamat | 16 |
| A kreatív magatartás | 18 |
| A kreatív gondolkodás | 18 |
| Kreativitás és intelligencia | 20 |
| A tehetség | 21 |
| Öröklött vagy környezet által meghatározott-e az intellektuális adottság? | 22 |
| Történeti áttekintés | 23 |
| A tehetség mint interaktív rendszer | 25 |
| A tehetséges gyermek | 27 |
| A tehetséges gyerekek jellemző tulajdonságai | 28 |
| A nemi különbségekből adódó eltérések | 29 |
| Tehetséges gyerekek az iskolában és iskolán kívül | 31 |
| Dávid | 33 |
| Kreatív beállítódás a tehetségneveléshez | 35 |
| A kreatív nevelésfilozófia credója | 35 |
| Mikor nem kreatív, aki tehetséges? | 37 |
| A kreatív tehetségfejlesztés előfeltételei | 38 |
| Intézet a gyermekek és fiatalok tudományos és művészeti fejlesztésére | 42 |
| Hátrányos helyzetű tehetségek | 44 |
| Gábor | 45 |
| Agresszió mint kreatív energia | 47 |
| Gondolatok az agresszióról | 47 |
| Az agresszió fejlődése a gyermekeknél | 47 |
| Szeretet és gyűlölet | 48 |
| Agresszió és tehetség | 50 |
| Ádám és József | 53 |
| A tehetséges gyermek és szülei | 56 |
| A tehetség és a szülői felelősség | 56 |
| Határok mint vonatkozási keretek | 56 |
| A kreatív fejlődést segítő otthon | 58 |
| A tehetséges gyerek szüleinek problémái | 59 |
| Az érdeklődési irányok fejlődése | 61 |
| A játékmodell alkalmazása a tehetséges fejlesztésében | 65 |
| Játék és kommunikáció | 65 |
| A játék paraméterei | 66 |
| A tehetséges gyerek interakciója környezetével | 68 |
| Vezetői képességek és felelősség | 72 |
| A tehetségesek adottságai és a környezeti hatások közti kölcsönhatás | 72 |
| A felelősségérzet fejlődése | 73 |
| A játékmodell és a vezetői készségek | 75 |
| Kreatív kérdésekkel a jövőbe | 77 |
| A kreatív kérdés szintjei | 77 |
| Gyerekek és felnőttek kérdései a jövőről | 78 |
| Kreatív gondolkodással a jövőért | 82 |
| Zárszó | 85 |
| Ajánlott irodalom | 87 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.