1.034.828

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szegedi Nyári Egyetem - Pedagógia 1989

A pedagógusképzés és a neveléstudomány helyzete

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezető (Komlóssy Ákos)3
Ágoston György: A neveléstudomány néhány mai feladata5
Mihály Ottó: Neveléstudomány - ideológia - oktatáspolitika25
Csoma Gyula: A neveléstudomány szerepe az új oktatási törvény megvalósításában49
Vajó Péter: Neveléstudomány és közoktatáspolitika különös tekintettel az OPI tevékenységére63
Benedek András: A kutatók és a gyakorló pedagógusok együttműködése a neveléstudományban87
Gáspár László: Egy iskolafejlesztési koncepció és realizálása97
Szarka József: Tudományos minősítés a pedagógia területén113
Gyenes Károly: A közöktatáskutatás központi programjai 1984-86125
Ladányi Andor: A magyar pedagógusképzés alakulása az elmúlt másfél évtizedben143
Fábián Zoltán: Az óvodai, általános iskolai pedagógusképzés új modelljének kutatása171
Szűcs László: A magyar általános iskolai szaktanárképzés helyzete és fejlesztési feladatai193
Biszterszky Elemér: A szakképző iskolák szakmai tantárgyait oktató pedagógusok képzésének helyzete, fejlesztésének feladatai211
Nádasi Mária: A pedagógusképzés tartalmi és módszertani továbbfejlesztésével kapcsolatos kutatások az ELTE BTK Neveléstudományi Tanszékén235
Koncz János: A pedagógusképzés és - továbbképzés nemzetközi tendenciái251
A kötet szerzői265
Tartalom
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv