A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Köztisztviselő, Ybl-díjas építész, kulturális-közművelődési szakember, a gyermekvédelem munkása, a kisgyermeknevelésről gondolkodó kutató folytatja a dialógust a közoktatási minőségbiztosításról....
Tovább
Előszó
Köztisztviselő, Ybl-díjas építész, kulturális-közművelődési szakember, a gyermekvédelem munkása, a kisgyermeknevelésről gondolkodó kutató folytatja a dialógust a közoktatási minőségbiztosításról.
Hogy van ez? Hogy kerülnek ők az iskolai minőségügy közelébe? Miért legyen szavukra kíváncsi az iskolák pedagógusa?
Elsősorban azért, mert írásaikból kitűnik: a nevelés-oktatás intézményrendszere hatékony csak akkor lehet, ha tudomásul veszi nagyrendszerbe illeszkedését. Ha tehát az iskolai minőségbiztosítás maga is interdiszciplína! A humán szolgáltatások hasonló dilemmáinak felismerése maga a partnerazonosítás. (Hogy népszerű minőségbiztosítási szakkifejezést idézzünk a Comenius-modell alapján.)
Tanulmánykötetünk - a sorozat második darabja - azt is igazolja, hogy az iskolai minőségbiztosításnak immár története van. Rendre felidéződnek a hetvenes, nyolcvanas, kilencvenes évek hazai pedagógiai innovációnak jelesei (mondhatni klasszikusai) s a nemzetközi szakmai kiválóságai (akik közül egyre többen személyes ismerősei a hazai szakmának).
Kötetünk egy középiskola és egy általános iskola esettanulmányát mutatja be, mint a Comenius-program, akár az OKAIM organikus előzményeit.
Olvasó! Légy társunk az olvasásban, és a szerkesztésben!
A Szerkesztő
Vissza
Tartalom
Előszó 5
Bényei Sándor:
A kétszintű minőségbiztosítás fenntartói aspektusai, érdekeltségei 7
Trencsényi László:
Vitára szólító
- Az óvodai minőségbiztosítás három ellentmondásáról - 17
Jeney Lajos:
Iskolai terek minősége 19
Szabó Irma:
Az általános művelődési központok minőségi mutatói 32
Fábry Béla:
A minőségbiztosítás lehetősége a gyermek- és ifjúságvédelemben 43
Tarné Szép Teréz:
Minőségbiztosítás a középiskolában
(A terézvárosi Kereskedelmi Szakközépiskola és Szakmunkásképző kísérletének tapasztalatai) 51
Cselikné Juhász Ildikó:
Minőségfejlesztés lépésről lépésre a mezőszél utcai általános iskolában 86
Bíró Ferenc:
Válogatás minőségbiztosítás pedagógiai irodalmából (Ajánló bibliográfia) 126
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
konyv
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.