kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Műszaki Könyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött keménykötés |
| Oldalszám: | 219 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | 148 fekete-fehér ábrával illusztrálva. Tankönyvi szám: 41100. |
| Előszó | 5 |
| A szövegben előforduló jelölések jegyzéke | 7 |
| Bevezetés | 9 |
| Vázlatos ábrázolások és mozgásegyenletek | 10 |
| A hajtóművek jellegére és a fordulatszámok egyenleteire vonatkozó elvi magyarázatok | 10 |
| Egyszerű, nem közös tengelyirányú bolygókerék-hajtóművek | 10 |
| Visszatérő, közös tengelyirányú bolygókerék-hajtóművek | 17 |
| Fordulatszám- és sebességterv | 32 |
| Áthajtóművek fordulatszám- és sebességterve | 32 |
| Bolygókerék-hajtóművek fordulatszám- és sebességterve | 32 |
| A bolygókerekek fordulatszámai | 57 |
| Számítási példák az A) fejezetben felsorolt hajtóművek figyelembevételével | 65 |
| Gördülősebesség | 110 |
| Bolygókerék-hajtóművekben ható erők | 117 |
| Teljesítményáram | 122 |
| A bemenő és a kimenő hajtás meghatározása | 122 |
| A fogazattal átvitt Pz teljesítmény (fogazatteljesítmény) | 131 |
| Hatásfok | 137 |
| Teljesítmény-elágazás | 151 |
| A teljesítmény-elágazás elvi szempontjai | 151 |
| A teljesítmény-elágazás bevezető példái | 151 |
| Teljesítmény-elágazás a hajtóműtechnikában | 159 |
| Sebességváltó, utána csatolt bolygókerék-hajtóművel | 168 |
| Sebességváltó, eléje csatolt bolygókerék-hajtóművel | 173 |
| Több bolygókerék elrendezése | 177 |
| Általános adatok | 177 |
| Szerelési feltételek egy és több bolygókerék elhelyezése esetén | 177 |
| Számítási alapadatok és definíciók összefoglalása | 180 |
| Egyesített bolygókerék-hajtóművek szerkesztő-számoló eljárása | 183 |
| Irodalom | 218 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.