1.114.985

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Branding és a vizuális válasz

Hogyan lesz a brandből arculat?

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Fotózta

Kiadó: made by zwoelf Kft.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 160 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-615-00-9452-6
Megjegyzés: Harmadik, javított kiadás. Színes magyarázó illusztrációkkal gazdagon ellátott. Kivehető Branding munkafüzettel, Brand sprint segédlettel, valamint Brand-személyiségek melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


A brandinget sokféle szempontból lehet értelmezni, többek között marketing, sales vagy üzleti szempontból. A könyv főleg vizuális fókusszal boncolgatja a témát, így a vizuálisan nyitott, fejlődni vágyó grafikusoknak, marketingeseknek, tanácsadóknak vagy épp arculatterveztetés előtt álló megbízóknak szól.
Azoknak a szakembereknek, akik szeretnék G bronding és arculattervezési folyamatokat mélyebben megismerni, egy másik, új szemszögből, az író szemszögéből áttekinteni.
A szöveges leírás mellett a könyv gazdag illusztrációkban, valamint rengeteg magyarázó ábra segíti a könnyű megértést.
TERMEKEK A GYÁRAKBAN KÉSZÜLNEK, MÍG A BRAND A LELKEKBEN."
Walter Laridor
Serfőző Péter a hazai tervezógrafi-l<a meghatározó szereplője. Mér-nöl<ként diplomázott, egyetemi évei alatt o Walt Disney Internet Group webdesignere volt, majd elvégezte a MOME tipográfusképzését. Grafikai stúdiójának a zwoelf digitalnak olyan ügyfelek szavaztak eddig bizalmat, mint a Waberers, az Uniqa vagy az OTP. Péter... Tovább

Fülszöveg


A brandinget sokféle szempontból lehet értelmezni, többek között marketing, sales vagy üzleti szempontból. A könyv főleg vizuális fókusszal boncolgatja a témát, így a vizuálisan nyitott, fejlődni vágyó grafikusoknak, marketingeseknek, tanácsadóknak vagy épp arculatterveztetés előtt álló megbízóknak szól.
Azoknak a szakembereknek, akik szeretnék G bronding és arculattervezési folyamatokat mélyebben megismerni, egy másik, új szemszögből, az író szemszögéből áttekinteni.
A szöveges leírás mellett a könyv gazdag illusztrációkban, valamint rengeteg magyarázó ábra segíti a könnyű megértést.
TERMEKEK A GYÁRAKBAN KÉSZÜLNEK, MÍG A BRAND A LELKEKBEN."
Walter Laridor
Serfőző Péter a hazai tervezógrafi-l<a meghatározó szereplője. Mér-nöl<ként diplomázott, egyetemi évei alatt o Walt Disney Internet Group webdesignere volt, majd elvégezte a MOME tipográfusképzését. Grafikai stúdiójának a zwoelf digitalnak olyan ügyfelek szavaztak eddig bizalmat, mint a Waberers, az Uniqa vagy az OTP. Péter nemcsak a megrendelők elképzeléseit önti vizuális formába, de fontosnak tartja azt is, hogy a megszerzett tudást továbbadja. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Serfőző Péter

Serfőző Péter műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Serfőző Péter könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem