A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Tisztelettel köszöntöm olvasóinkat, és kérem, engedjék meg, hogy mint a Business Superbrands Bizottság elnöke, megosszam önökkel e kiadvánnyal és a Business To Business márkák építésével...
Tovább
Előszó
Tisztelettel köszöntöm olvasóinkat, és kérem, engedjék meg, hogy mint a Business Superbrands Bizottság elnöke, megosszam önökkel e kiadvánnyal és a Business To Business márkák építésével kapcsolatos gondolataimat.
Talán nem túlzás azt állítani, hogy a „jó bornak nem kell cégér" mondás olyan magyar átok, amely kimondva vagy kimondatlanul még mindig ott él sokak fejében. Hogy ez mennyire nem így van, mindennapjaink is igazolják, és talán ez a kiadvány és a Business Superbrands márkái is megerősítik az imázsépítés hasznát és fontosságát. A Bizottság többi tagjával együtt úgy vélem ugyanis, hogy a jó bornak, a jó borásznak igenis kötelező, hogy a legjobb „cégére" legyen. A kiváló márka ugyanis iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója és az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, és hosszú távon egyensúlyban is marad.
Nemcsak nemzeti piacgazdasági viszonyok között élünk és dolgozunk, hiszen a határok leomlottak - konkrét és ma már átvitt értelemben is -, és ennek következtében az üzleti márkák építésének összehasonlíthatatlanul nagyobb ma a jelentősége, mint volt 15-20 évvel ezelőtt, és biztos vagyok abban, hogy még inkább meghatározó lesz a közeljövőben. Azok a vállalkozások prosperálhatnak majd, ahol az egyensúly hosszú távon fennmarad, míg mások veszteségeket szenvednek vagy eltűnnek a piacról. A Business Superbrands kezdeményezés szempontrendszere és a Bizottság munkája a cégek, márkák értékelésében nyújt eligazodást, hiszen a Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési és díjazási rendszere, amely ma már 82 országban, így Magyarországon is a vezető termékeket és B2B márkákat tünteti ki.
Vissza
Tartalom
4 A MEGBÍZHATÓSÁG ELISMERÉSE - Wiszkidenszky András
5 ELŐSZÓ - dr. Bienerth Gusztáv
6 BUSINESS SUPERBRANDS SZAKÉRTŐI BIZOTTSÁG
8 .A.S.A.
10 AKADÉMIAI KIADÓ
12 ALLIANZ
15 AVIS
16 BUDERUS
18 CARDINAL
20 CARDNET
22 DÉMÁSZ
24 E.ON
26 ERNST & YOUNG
28 GÁLA
30 GTS-DATANET
32 HOLCIM
34 INTERWARE
36 INVITEL
38 KÉSZ
40 KULCS-SOFT
42 MARKET ÉPÍTŐ
44 MAVIR
46 MEDICOVER
48 MEHIB
50 NEXUS EVENT
52 NITROGÉNMŰVEK
54 OTP
56 RENAULT TRUCKS
58 SEPTOX
60 SICONTACT
62 STIHL
64 STRABAG
66 SYNERGON
68 TORK
70 UNIQA BIZTOSÍTÓ
72 UPC BUSINESS
74 YOUNG & RUBICAM
76 GRATULÁCIÓ MINDEN DÍJAZOTTNAK - Morva Gábor
78 NÖVELJE PROFITJÁT A VEVŐI KOCKÁZATOK KEZELÉSÉVEL! - interjú Keleti Józseffel
79 FELELŐS VÁLLALAT - FELELŐS MÁRKA - Braun Róbert
80 KOMOLY KIHÍVÁS „SUPERBRAND"-DÉ VÁLNI, DE MÉG NEHEZEBB ANNAK IS MARADNI
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.