Próbálja ki megújult, VILLÁMGYORS keresőnket!
A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Camion Truck & Bus 2001. február

Haszonjármű, áru- és személyszállítási szaklap/"International Truck & Van of the Year" szervezet hivatalos lapja - 2001/2. szám

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Camion Truck & Bus
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 175 oldal
Sorozatcím: Camion Truck & Bus
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva. További kapcsolódó személyek a magazinban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
AKTUÁLIS
KÜLSŐ ÉS BELSŐ HATÁRÁTKELŐK A CSATLAKOZÁS UTÁN
A 2000. év meghatározó volt a határfejlesztésekben. Kormányhatározat született arról, hogy a határok korszerűsítését úgy kell... Tovább

Előszó

Részlet:
AKTUÁLIS
KÜLSŐ ÉS BELSŐ HATÁRÁTKELŐK A CSATLAKOZÁS UTÁN
A 2000. év meghatározó volt a határfejlesztésekben. Kormányhatározat született arról, hogy a határok korszerűsítését úgy kell végrehajtani, ahogy azt az Európai Unió elvárja. A kormányhatározat lényege, hogy a leendő külső határokra kell fordítani a hangsúlyt. Ez azt jelenti, hogy ezeket a szakaszokat kell fejleszteni a jövőben. A leendő schengeni belső határokat a csatlakozásig nem fejlesztik. Azt viszont nem lehet pontosan előre tudni, melyik ország társul majd velünk együtt az Európai Unióhoz. Azaz egyelőre még ismeretlenek a leendő, közös belső uniós határok. A nizzai csúcs nem mondta ki, hogy Magyarország mely időpontban csatlakozhat és hazánkkal egy időben melyik szomszédos országok társulnak majd az unióhoz. Ezért meglehetősen nehéz a tervezés. Az uniós társulással kapcsolatos határfejlesztésekről beszélgetünk dr. Kaizinger Tibor ezredessel, a VPOP határügyi és ügyviteli főosztályának főosztályvezetőjével.
Feltételezhető, hogy Magyarország külső határaként kell kezelni az ukrán, a román, a jugoszláv és a horvát határt. Belső határ lesz az osztrák határ, ami nem fejleszthető. Belső határrá válhat velünk egy időben Szlovénia és Szlovákia is. De persze erre - gondolom - semmi garancia nincs. Vissza

Tartalom


Tartalom
Februári horizont
7. AKTUÁLIS
9. KÖVIM HÍREK
9. LAPZÁRTÁTÓL LAPZÁRTÁIG
16. EXKLUZÍV
18. JÖVŐKÉP
19. CÉGINFO
23. A HÓNAP TÉMÁJA
Teher-gép-jármű
47. GÉPJÁRMŰTECHNIKA
53. NAGYTEHERTESZT
59. KERESKEDELEM
62. FEJLESZTÉS
63. KISTEHER-BEMUTATÓ
Reflektor
65. HADITECHNIKA
76. KÜLÖNLEGES FUVAR
79. SZOLGÁLTATÁS
83. FÉKRENDSZEREK
85. GYÁRTÖRTÉNET
92. ÚJRAFUTÓZÁSI TECHNIKA
97. SZÁMÍTÁSTECHNIKA
101. KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁG
104. PILÓTÁK
Szakmai fórum
106. KAMARAI RÉGIÓK
110. NIT HÍREK
111. MKFE HÍREK
113. SZOMSZÉDSÁG
Kaleidoszkóp
115. KITEKINTÉS
119. SZAKMAI VERSENY
122. NYEREMÉNYNAPTÁR 2001
123. RAJZPÁLYÁZAT 2000
126. CAMION SPORT
127. TRAKTORSPORT
128. OFF ROAD
131. AUTÓKARAKTER
134. AUTOMOBILIZMUS
136. MOTOROSVILÁG
139. ÁRLISTA
141. KALEIDOSZKÓP
145. MODELLKIRAKAT
Buszvilág
149. NEMZETKÖZI FÓRUM
155. BUSZTECHNOLÓGIA
156. BUSZGYÁRTÁS
160. KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉS
163. EGZOTIKUS UTAZÁS
166. BUSZHÍREK - BUSZMOZAIK
168. BUSZGYÁRTÁS
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Camion Truck & Bus 2001. február Camion Truck & Bus 2001. február Camion Truck & Bus 2001. február
Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!