1.035.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Cégstratégiák piaci, pénzügyi megalapozása (dedikált példány)

Auditorok, befektetők, vagyonkezelők, stratégiai tervezők és elemzők, banki kockázatelemzők, üzleti tanácsadók alapműve

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Műszaki Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 255 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-16-1087-X
Megjegyzés: Az egyik szerző, Varsányi Judit által dedikált példány. Tankönyvi száma: 10323/20. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Hiánypótló szakkönyvet ajánlunk az Olvasónak, amelynek módszerét használva megalapozott, tartalmas cégstratégiák születhetnek. A szakemberek és érdeklődők stratégiai ismereteik elmélyítéséhez határozott gyakorlati útmutatót kapnak.
A könyv a kialakulóban lévő magyar piacgazdaság körülményeihez igazodva kíván tartalmi és módszertani ajánlást adni a stratégiai tervezőmunkához, amelynek piaci és pénzügyi alapozását információs igénylisták segítik. A szakértői prognosztika, célképző folyamat és akciótervezés területéről különösen sok gyakorlati ismertet talál az Olvasó. A szerzők - másfél évtizedes felsőoktatási és cégtanácsadási tapasztalataikra építve - több szakmai újdonság mellett szemléletes magyarázó ábrákat is közölnek, amelyek megkönnyítik az ismeretek rendszerezését. A művet cégvezetőnek és üzleti tanácsadóknak know-how gyanánt, egyetemi hallgatóknak tankönyvként, stratégiai tervező teamtagoknak kézikönyvként ajánljuk.
Ha
- összhangba kívánja hozni cégstratégiáját és annak... Tovább

Fülszöveg

Hiánypótló szakkönyvet ajánlunk az Olvasónak, amelynek módszerét használva megalapozott, tartalmas cégstratégiák születhetnek. A szakemberek és érdeklődők stratégiai ismereteik elmélyítéséhez határozott gyakorlati útmutatót kapnak.
A könyv a kialakulóban lévő magyar piacgazdaság körülményeihez igazodva kíván tartalmi és módszertani ajánlást adni a stratégiai tervezőmunkához, amelynek piaci és pénzügyi alapozását információs igénylisták segítik. A szakértői prognosztika, célképző folyamat és akciótervezés területéről különösen sok gyakorlati ismertet talál az Olvasó. A szerzők - másfél évtizedes felsőoktatási és cégtanácsadási tapasztalataikra építve - több szakmai újdonság mellett szemléletes magyarázó ábrákat is közölnek, amelyek megkönnyítik az ismeretek rendszerezését. A művet cégvezetőnek és üzleti tanácsadóknak know-how gyanánt, egyetemi hallgatóknak tankönyvként, stratégiai tervező teamtagoknak kézikönyvként ajánljuk.
Ha
- összhangba kívánja hozni cégstratégiáját és annak pénzügyi hátterét, jövedelmezőségi kilátásaira és vagyon gyarapító képességére,
- komolyabban kíván egy cégbe befektetni, és szeretné azt előtte felmérni, felméretni,
- hitelt akar kérni, és kiváncsi rá, hogy milyen cégdiagnosztikai alapok szükségesek a kedvező banki megítéléshez,
akkor ez a könyv Önnek szól. Vissza

Tartalom

Bevezetés7
A tervezés és gazdálkodás önfejlődése9
Tervezési beidegződések9
A fejlődés első jelei9
Áttörés és tervezői szemléletváltás15
Új követelmények a tervezésben18
A cégstratégia napjainkban23
Információigény, adatforrások és hasznosításuk25
Az Agistra modell és szerepe a tervezésben30
Az Agistra modell felépítése32
Tartalmi elemek és alapozásuk33
Stratégiai team megalakítása33
Misszió, értékrend, filozófia34
Környezetelemzés35
Időhorizontok39
Távlati prognózisok40
A cég kulcspozíciói41
A tevékenységi struktúra versenyképessége44
Működőképességi diagnózis44
Fejlődőképességi diagnózis44
Komplex cégdiagnózis45
A működési kör alakítása45
Vezérelvek, főcélok47
Stratégiai célhierarchia47
Stratégiai célok elérésének feltételrendszere48
Akciókoncepciók48
Az akciódöntések állapotváltozói49
Akciótervek50
Stratégiai tartalékok terve50
Irányításfejlesztés, vezetési garanciák, arculatépítés, cégkultúra50
Tervezési főfolyamat52
Az információáramlás főirányai53
Visszacsatolások, korrekciók53
Diagnosztikai alapozás55
Információs alapok, siker-kudarc elemzések55
SWOT elemzés56
A cég versenypozícióinak minősítése57
Szegmentélt cégdiagnózis57
Strukturális diagnózis58
Az elemzés módszere58
Csoportos értékelési, együttműködési elvek59
Elemzéstechnikai sajátosságok63
Előfeltételezések a csapatmunkához68
Az erőforrások feltérképezése71
Az erőforrás-hasznosítás megítélése71
Pénzügyi cégdiagnózis73
A cégminőség pénzügyi jelzőrendszerei73
Pénzügyi diagnózis és cégstratégia78
A pénzügyi teljesítmény megítélése79
Cégteljesítmény a pénzügyi kimutatások tükrében81
Cégminősítés pénzügyi viszonyszámokkal82
A pénzügyi mutatók csoportosítása83
A pénzügyi viszonyszámok tartalma86
A viszonyszámok összefüggő rendszere98
Cégminősítés többváltozós statisztikai módszerekkel100
Többváltozós statisztikai eszköztár101
Az adatbázis105
Iparvállalatok mutatószámainak sokváltozós vizsgálata105
A vállalatminősítések összefoglalása113
Pénzügyi viszonyszámok és csődelőrejelzés114
Hagyományos viszonyszámelemzés a gazdálkodóegységek csődelőrejelzésben114
Többváltozós matematikai-statisztikai módszerek a csődelőrejelzésben115
Hazai viszonyokra értelmezett csődmodell kialakítása117
A csődmodell kialakításának statisztikai eszközei117
Az adatbázis ismertetése120
A számítások eredménye122
Összefoglaló megállapítások126
A csődfüggvények használata127
A csődmodell továbbfejlesztési lehetőségei és eredményei130
A nemzetközi tapasztalatok hasznosítása130
Iparági viszonyszámok alkalmazása a hazai gyakorlatban131
Nemzetgazdasági ágakat és ágazatokat átfogó hazai csődmodellcsalád (1996)132
Intuitív prognosztika133
Célképzés, döntések136
Hatásvizsgálatok139
Akciótervek megalapozása143
Cégstratégia és finanszírozás152
Stratégiai megfontolások152
A finanszírozás tárgya és tartalma155
Tesztkérdések159
Esetjátékok194
Munkafüzet csapatjátékhoz222
Bemutatók234
Irodalom245
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Cégstratégiák piaci, pénzügyi megalapozása (dedikált példány) Cégstratégiák piaci, pénzügyi megalapozása (dedikált példány) Cégstratégiák piaci, pénzügyi megalapozása (dedikált példány) Cégstratégiák piaci, pénzügyi megalapozása (dedikált példány) Cégstratégiák piaci, pénzügyi megalapozása (dedikált példány)

Szép állapotú példány.

Az előlapon az egyik szerző, Varsányi Judit névre szóló dedikációja látható.

Állapot:
5.980 ,-Ft
30 pont kapható
Kosárba
konyv