Business integration is a long term issue for most large, medium and even small organizations and enterprises. After years of investment in the automation of specific applications — from accounting to inventory, from customer relationship management to MRP, from logistics to call centers — organizations find they possess many applications with little cohesion between them. This is no longer tolerable. Action is required — to build automated connections between those applications.
This handbook, which includes four case studies, is an introduction to business application integration (BAI). While much interest currently comes from larger enterprises, its case studies and recommendations about how to approach BAI are applicable to any size of organization where multiple applications need to work together to improve internal business effectiveness. But BAI is not limited to such intra-business activities. The arrival of the Internet increasingly obliges organizations to make selected...
Tovább
Fülszöveg
Business integration is a long term issue for most large, medium and even small organizations and enterprises. After years of investment in the automation of specific applications — from accounting to inventory, from customer relationship management to MRP, from logistics to call centers — organizations find they possess many applications with little cohesion between them. This is no longer tolerable. Action is required — to build automated connections between those applications.
This handbook, which includes four case studies, is an introduction to business application integration (BAI). While much interest currently comes from larger enterprises, its case studies and recommendations about how to approach BAI are applicable to any size of organization where multiple applications need to work together to improve internal business effectiveness. But BAI is not limited to such intra-business activities. The arrival of the Internet increasingly obliges organizations to make selected applications available to partners, suppliers and/or customers, thus providing a whole extra justification for introducing a systematic approach to business application integration (the 'Five Axes').
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.