A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Marketing Update 2005

Marketing Update 2005 - Akzente im innovativen Marketing/Hangsúly a kreatív marketingben

Szerző
St. Gallen
Kiadó: Verlag Thexis
Kiadás helye: St. Gallen
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 283 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Német  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN: 3-908545-67-6
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az innováció egy kreatív ötletből születő folyamatot jelöl, amely a későbbiekben megvalósítja az ötletet. A kreativitás (például feltalálói ötlet) akkor válik innovációvá, ha meg is valósul, vagyis ha az ötletet, elképzelést végül a napi gyakorlatban is alkalmazzák, ha tehát a kreativitás innovatív produktummá válik. De marketing nélkül már nem igazán tud egy vállalkozás működni. A szerző bemutatja különböző megvalósított tervek alapján, hogy hogyan tud kreatívan működni a marketing.

Tartalom

újítás, piacok, vevő, gazdaságélénkítés, elektronikus

Christian Belz

Christian Belz műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Christian Belz könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing Update 2005
Állapot:
2.980 Ft
1.490 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!