kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Okker Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 138 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | 963-9228-11-7 |
| Bevezetés | 9 |
| A napközis munka pedagógiai követelményei | 17 |
| Kapcsolódás Európához és a nagyvilághoz témakörökhöz kapcsolódó tevékenységek | 18 |
| A környezeti neveléshez kapcsolódó tevékenységek | 19 |
| A kommunikációs kultúra fejlesztését szolgáló tevékenységek | 19 |
| A pályaorientáció segítése | 20 |
| A testi és lelki egészség ápolását szolgáló tevékenységek | 21 |
| A szabadidő-tevékenységekről | 23 |
| A szabadidő-tevékenységek célja | 23 |
| A pedagógus feladatai | 23 |
| A szabadidő-felhasználás módszerei, alapelvei | 24 |
| A cigány tanulók és az iskolai nevelés | 25 |
| A cigány gyerekek szociokulturális háttere | 25 |
| A cigány gyerekek és az iskola | 27 |
| Az intellektuális képesség számottevő csökkenése | 29 |
| Mi jellemző az értelmi fogyatékos tanulóra? | 29 |
| A fejlesztő foglalkozás legfontosabb pontjai | 30 |
| Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók a napköziben | 31 |
| Speciális nevelési, pedagógiai módszerek alkalmazása a cigány tanulókkal foglalkozó nevelők munkájában | 35 |
| Személyiségfejlesztés a napköziben | 37 |
| Tervező munka | 37 |
| Napirend, hetirend | 38 |
| Társas kapcsolatok, szokásrend, szabályok | 39 |
| Szempontok a neveltségi helyzet és a nevelési feladatok megállapításához | 42 |
| Az önálló tanulásra nevelés | 45 |
| A neveltségi helyzet és a nevelési feladatok megállapításának szempontjai a tanulás oldaláról | 49 |
| Javasolt tanulási technikák és módszerek | 51 |
| Tanulási tevékenységek szervezése a napköziben | 53 |
| Maximális tanulási idő korosztályonként, naponta | 54 |
| A tanulmányi munka folyamata | 55 |
| Időtervezés | 56 |
| A tanulmányi foglalkozási idő védelme | 56 |
| Ellenőrzés, értékelés | 57 |
| Megfigyelési szempontok a tanulási önállóság fejlesztéséhez | 59 |
| A tanári szabadságról avagy kell-e napi vázlatot készíteni a foglalkozásokra? | 61 |
| Szabadidő-tevékenységek | 65 |
| Kulturális jellegű tevékenységek | 65 |
| Zene-tánc | 65 |
| Kézművesség | 67 |
| A kézművesség szerepe és feladatai | 67 |
| A nyitottságra nevelés | 70 |
| A kreativitásra nevelés | 70 |
| A technikai jártasság fejlesztése | 71 |
| Az esztétikai igényesség alakítása | 71 |
| Séta, kirándulás | 75 |
| Néphagyományőrzés | 75 |
| Az őszi ünnepkör tevékenységei | 76 |
| A téli ünnepkör tevékenységei | 76 |
| A tavaszi ünnepkör tevékenységei | 77 |
| A nyári ünnepkör tevékenységei | 78 |
| A táborozás, mint a személyiségfejlesztés egyik lehetősége | 81 |
| A táboroztatásra készülő pedagógus feladatai | 82 |
| A programok összeállítása | 84 |
| A táborozás utóhatása | 86 |
| A cigány gyerekek táboroztatásának etikai kódexe | 86 |
| A tábor szakmai értékelésének szempontjai | 91 |
| Egészséges életmódra nevelés | 91 |
| Táplálkozás | 91 |
| Lakás, lakókörnyezet | 95 |
| Testi-lelki egészség | 97 |
| A szabadidő értéke és fontossága | 99 |
| Napközis foglalkozások látogatásának tapasztalati munkaközösség-vezetők számára | 103 |
| Önálló tanulásra nevelés | 103 |
| Szabadidő-tevékenység | 105 |
| Javaslatok az éves foglalkozási tervek készítéséhez | 107 |
| Pedagóguspályám fő állomásai | 109 |
| Utószó | 121 |
| Köszönetnyilvánítás | 123 |
| A kiadó ajánlása | 125 |
| Felhasznált és javasolt szakirodalom | 135 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.