1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A Facebook kora

Piackutatás, értékesítés és újítás az internetes közösségi hálózatok segítségével

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Kiskapu Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 493 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-9637-80-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendő listákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal. Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert. A magyar változat a könyv jelentősen bővített második angol nyelvű kiadása nyomán készült, amely gyakorlati módszereket mutat be a hipercélzott hirdetésekre, a reménybeli vásárlók figyelmének felkeltésére a Twitter és a Linked ln segítségével, a... Tovább

Fülszöveg

Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendő listákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal. Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert. A magyar változat a könyv jelentősen bővített második angol nyelvű kiadása nyomán készült, amely gyakorlati módszereket mutat be a hipercélzott hirdetésekre, a reménybeli vásárlók figyelmének felkeltésére a Twitter és a Linked ln segítségével, a változó közösségi szabályok követésére, és így tovább. A kötetben ezen felül több mint három tucat világhírű szakértő működött közre vendégszerzőként; többek között Don Tapscott író, és a Harvard Business School professzora, Mikolaj Piskorski. Ebben a kiadásban vadonatúj fejezetek szólnak az ügyfélszolgálatról és az ügyféltámogatásról, amelyek ma a közösségi hálózatokra épülő üzlet leggyorsabban növekvő területei. Shih emellett külön tanácsokat ad a kisvállalkozásoknak, az egészségügyi és oktatási intézményeknek, a közhasznú szervezeteknek és a politikai kampánystáboknak is - így lesz ez a könyv az első számú, nélkülözhetetlen útmutató a közösségi hálózatok használatához minden szervezet számára. Vissza

Tartalom

Előszó 9
Köszönetnyilvánítás 11
A szerzőről 14
Bevezetés 15
I. rész Miért fontosa k a közösségi hálózatok az üzleti vállalkozások számára?
1. fejezet A negyedik forradalom 29
A közösségi fogyasztó ma 33
Miért nyert a Facebook? 42
Google Buzz 44
Magánjellegű közösségi hálózatok 45
Közösségi hálózati platformok 47
Egy ígéretes új kor 56
2. fejezet Új társadalmi normák 59
Személyiség és megosztás, valamint ezek hatása a közösségi Hálóra 59
Az ügyfélközpontúság jelentősége 72
Közvetett bizalom 74
3. fejezet A kapcsolatokban és a kapcsolati tőkében végbemenő változások 79
Mi az a kapcsolati tőke? 80
A kommunikáció új formái a közösségi Hálón 33
A laza kötelékek ereje 36
A személyes kapcsolatépítés kiegészítése online kommunikációval 94
A lapító hatás 97
Új érték teremtése a hálózati hatásokból 98
II. rész A közösségi hálózatok használata egy üzleti vállalkozáson belül
4. fejezet Értékesítés a Facebook korában 109
Az értékesítési folyamat átalakítása 111
Közösségi ügyfélkapcsolat-kezelés 135
5. fejezet Ügyfélszolgálat a Facebook korában 143
Az ügyfélélmény holisztikus szemlélete 144
Öt lépés a sikeres közösségi ügyfélszolgálat felé 149
A költségmegtakarítás kiszámítása 161
6. fejezet Marketing a Facebook korában 165
A marketing új szabályai 166
Hipercélzás 168
Közösségi terjesztés és szájpropaganda 179
A részvétel a fő 190
Kihívások és korlátok 197
7. fejezet Fejlesztés és együttműködés a Facebook korában 203
Tervezés 204
Prototípus-készítés 217
Kereskedelmi megvalósítás 222
Folyamatos finomítás 228
8. fejezet Munkaerő-toborzás a Facebook korában 235
Melyik közösségi hálózat a legalkalmasabb a munkaerő-toborzásra? 236
A jelöltek felkutatása és szűrése 241
Jelöltajánlások 251
A munkaadók és a munkaközvetítők híre 253
Kapcsolattartás 254
Tanácsok jelölteknek 260
Ügyeljünk az alkalmazottakat elcsábítani kívánó orvvadászokra! 261
III. rész Útmutató a közösségi hálózatok használatához az üzleti életben
9. fejezet Útmutató: stratégia és mutatók 267
Az első az odafigyelés 267
Az üzleti célok lefektetése 269
A mutatók meghatározása 274
A csapat mozgósítása 278
A stratégia kialakítása az ügyfél szemszögéből 281
Az első lépések a Facebookon és a Twitteren 282
10. fejezet Útmutató: kapcsolatépítés és kapcsolatkezelés a közösségi Hálón 289
Személyes és szakmai személyiségek 290
Kommunikáció a Facebookon és a Twitteren 259
Kapcsolatépítés a közösségi Hálón 304
Ismerkedés új emberekkel 307
11. fejezet Útmutató: a fogyasztók bevonása Facebook-oldalak és a Twitter segítségével 313
A Twitter és az üzleti Facebook-oldalak áttekintése 316
Az üzleti Facebook-oldalunk felállítása 322
Rajongók gyűjtése (és megtartása) 330
Ajánlott eljárások haladóknak 339
A Twitter és a Facebook-oldalak java 352
12. fejezet Útmutató: reklám és ösztönzés a közösségi Hálón 361
Linked ln DirectAds-kampány felépítése 363
Facebook-reklámkampány felépítése 371
Milyen jellemzők alapján végezzünk hipercélzást? 382
A kreatív elemek és a felhívás kiválasztása 384
Kapcsolódás a céljainkhoz 385
Beágyazott reklámok 388
A Twitter támogatott csiripjei 393
IV. rész Stratégiák a közösségi hálózatok használatához
13. fejezet Tanácsok kisvállalkozásoknak 399
1. Kezdjük kicsiben! 399
2. Üzleti Facebook-oldal helyett használjuk a személyes profilunkat! 402
3. Használjuk ki a hely szerinti célzás és a helymeghatározás előnyeit! 403
4. Építsünk közösséget! 404
5. Építsük ki a befolyási körünket! 405
6. Vizsgáljuk meg, hogy érdemes-e fenntartani a webhelyünket! 408
7. Legyen személyiségünk! 411
8. Építsünk kapcsolati hálót! 412
9. Használjuk fel okosan az időnket! 412
10. Kérjünk segítséget! 414
14. fejezet Tanácsok közhasznú szervezeteknek, egészségügyi és oktatási intézményeknek és politikai kampánystáboknak 419
Közhasznú szervezetek 420
Egészségügyi intézmények 428
Oktatási intézmények 433
Politikai kampányok 437
15. fejezet Vállalatirányítás, stratégia és megvalósítás 447
Közösségi médiakultúra 447
Közösségimédia-irányelvek és -eljárások 454
Közösségi rendszerek és technológiák 467
16. fejezet A közösségi alapú üzleti vállalkozások jövője 475
Közösségi, személyre szabott, valós idejű 476
A Közösségi Hálón eszközölt befektetések megtérülése 478
A Közösségi Háló jövője 479
Zárszó 480
Index 483

Clara Shih

Clara Shih műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Clara Shih könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A Facebook kora A Facebook kora A Facebook kora A Facebook kora

A gerinc megtört, a lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
3.340 Ft
1.670 ,-Ft 50
25 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A Facebook kora A Facebook kora

Szép és tiszta példány.

Állapot:
3.340 Ft
2.330 ,-Ft 30
35 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A Facebook kora A Facebook kora
Állapot:
3.340 ,-Ft
50 pont kapható
Kosárba
konyv