1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Játékok számítógéppel

Szerző
Grafikus
Lektor

Kiadó: Műszaki Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 284 oldal
Sorozatcím: Népszerű kibernetika
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-10-6019-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi száma: 61 331.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó9
Bevezetés11
A játékok csoportosítása13
A számítógépes játékok eszközei18
Számítógép-terminálok18
Személyi számítógépek20
Céleszközök22
Tanácsok a könyv olvasásához, használatához23
A programokról24
Logikai és táblás játékok26
Logikai játékok26
Minimax és alfa-béta eljárás - tik-tak-to26
Feladatredukálás - Hanoi tornyai33
Fokozatos megközelítés - mastermind36
Definit játékok - nim, batnum, harapás38
Táblás játékok42
Elfogó játékok - halma43
Területszerző játékok - go, gomoko44
Akadályozó játékok - dáma, hatgyalog49
Szám- és szerencsejátékok53
Játék a számokkal53
A 15-ös fejtörő54
Bűvös négyzetek62
Naptár70
Számsorrend71
Véletlenen alapuló játékok71
Snóbli73
Rulett74
Lóverseny76
Kártyajátékok77
Kártyakeverés78
Kártyacsata79
Huszonegyes80
Póker82
Bridzs86
Természeti és technikai jelenségeket szimuláló játékok90
A számítógépes szimulációról általában90
Mozgást utánzó játékok92
Rakéták, hajók, űrhajók93
Csillagutazás - star-trek98
Biológiai folyamatok szimulációja99
Sztochasztikus játékok99
Populációjátékok103
Életjáték107
Társadalmi jelenségeket szimuláló játékok114
Gazdasági játékok114
Vállalati játékok116
Oktatójátékok118
Történelmi játékok119
Helyzetjátékok121
Miből, hogyan készíthetünk számítógépes játékot?124
Awari124
Nyelvi játékok131
Beszámolókészítés132
Versírás134
Szóradar135
Zenegenerális136
Szindbád, részeg-golf és egyebek139
A számítógépes grafika143
Grafikus játékok147
Számítógépes művészet és animáció153
A játékok királynője: a sakk158
A sakktábla gépi ábrázolása161
Postaláda típusú reprezentáció161
Bittérkép vagy bittábla162
A lépéskiválasztás módszerei164
Statikus értékelés164
A sakkjátékfa és alkalmazása166
Nyugalmi állapot169
Plauzibilislépés-generátorok170
A horizonthatás172
A megnyitás és végjáték174
A megnyitás174
A végjáték177
Mikrosakk177
Függelék183
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Játékok számítógéppel Játékok számítógéppel Játékok számítógéppel Játékok számítógéppel

A borító foltos.

Állapot:
1.240 ,-Ft
10 pont kapható
Kosárba
konyv