A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Média és populáris kultúra Ázsiában

Miért olyan népszerű a K-pop? Milyen szerepet játszanak az e-sportok a kínai gazdaságban? Hogyan befolyásolják a hollywoodi filmek India nemzeti önképét? Mit gondolnak a kínai költőnők a feminizmusról? Milyenek a kínai hazafias könyvek?

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Fotózta
Budapest
Kiadó: Typotex Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 227 oldal
Sorozatcím: PANTA Pázmány Péter Nemzetközi Tanulmányok
Kötetszám: 22
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 978-963-493-277-2
Megjegyzés: További szerzők a könyvben. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Napjainkban már nyilvánvaló tény, hogy a nemzetközi kapcsolatokban egyre fontosabb funkciót tölt be a nyilvános áiplomácia. Ezen a színtéren jelennek meg a soft power azon elemei, amelyekben a populáris kultúra és a különböző médiaplatformok meghatározó szerepet játszanak még akkor is, ha a glo-balizáció ellenére a hozzáférés lehetőségei vagy a populáris kultúra egyéb összetevői országonként vagy regionális szinten komoly eltéréseket mutatnak. A kötet szerzői ebben a témakörben például olyan kérdésekre keresik a válaszokat, hogy miért népszerű a koreai K-pop, milyen hatása van az e-sportoknak néhány ázsiai ország gazdaságára, hogyan befolyásolják a hazafias tematikájú filmek az indiai vagy a kínai nemzet önképét, vagy mikéntjelenik meg a feminizmus a kortárs kínai költészetben.
A könyv a 2022. április 30-án megtartott. Média és populáris l<uítúra Ázsiában című konferencia előadásaihoz kapcsolódó tanulmányokat tartalmazza. A fórumot a PPKE BTK Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoport és... Tovább

Fülszöveg


Napjainkban már nyilvánvaló tény, hogy a nemzetközi kapcsolatokban egyre fontosabb funkciót tölt be a nyilvános áiplomácia. Ezen a színtéren jelennek meg a soft power azon elemei, amelyekben a populáris kultúra és a különböző médiaplatformok meghatározó szerepet játszanak még akkor is, ha a glo-balizáció ellenére a hozzáférés lehetőségei vagy a populáris kultúra egyéb összetevői országonként vagy regionális szinten komoly eltéréseket mutatnak. A kötet szerzői ebben a témakörben például olyan kérdésekre keresik a válaszokat, hogy miért népszerű a koreai K-pop, milyen hatása van az e-sportoknak néhány ázsiai ország gazdaságára, hogyan befolyásolják a hazafias tematikájú filmek az indiai vagy a kínai nemzet önképét, vagy mikéntjelenik meg a feminizmus a kortárs kínai költészetben.
A könyv a 2022. április 30-án megtartott. Média és populáris l<uítúra Ázsiában című konferencia előadásaihoz kapcsolódó tanulmányokat tartalmazza. A fórumot a PPKE BTK Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoport és az ELKH BTK Néprajztudományi Intézet a Magyar Nemzeti Bank és az ELKH Bölcsészettudományi Kutatóközpont támogatásával rendezte azzal a céllal, hogy az ázsiai média és a populáris kultúra főbb Jellemzőinek és társadalmijelentőségének feltárásával elősegítse oz idetartozó tevékenységek és médiumok hátterének, illetve a világra gyakorolt hatásainak megismerését. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem