1.034.934

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vezetésről gyakorló vezetőknek

Szerkesztő

Kiadó: Magyar-Amerikai Vállalkozási Alap-Nemzetközi Menedzser Központ
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Varrott papírkötés
Oldalszám: 112 oldal
Sorozatcím: Aktuális üzleti-vezetési szeminárium sorozat
Kötetszám: 6
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 18 cm
ISBN: 963-85299-6-2
Megjegyzés: Angol nyelvű összefoglalóval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Vezetésről vezetőknek vezetőktől szól ez a könyv. Gyakorló vállalati- és bank vezetők foglalják össze vezetői tapasztalataikat mindazok számára, akik szeretnének még sikeresebb vezetővé válni.
Az átalakuló üzleti világban az új irányok és elvek ismeretére éppen úgy szükség van, mint az állandó emberi értékekre. A magyar és a külföldi vezetők beavatják az olvasót a vezetés mindennapjaiba, a csapatépítés izgalmaiba, a stratégia kialakításába, a szervezeti kultúra és az emberi kapcsolatok építésébe, a privatizációval együtt járó buktatókba, az átalakulás szervezésébe és az állandó megújulás világába.
A szerzők a Nemzetközi Menedzser Központban tartott előadásaikban vállalkoztak vezetői felfogásuk összegzésére, amit most könyv alakban osztanak meg az olvasókkal. Bartha Ferenc a Magyar Nemzeti Bank korábbi elnöke, Bárány György a Creditanstalt humánpolitikai igazgatója, Brückner István a Centrum Áruházak vezérigazgatója, John Curnow a Coca Cola Amatil Hungary ausztrál... Tovább

Fülszöveg

Vezetésről vezetőknek vezetőktől szól ez a könyv. Gyakorló vállalati- és bank vezetők foglalják össze vezetői tapasztalataikat mindazok számára, akik szeretnének még sikeresebb vezetővé válni.
Az átalakuló üzleti világban az új irányok és elvek ismeretére éppen úgy szükség van, mint az állandó emberi értékekre. A magyar és a külföldi vezetők beavatják az olvasót a vezetés mindennapjaiba, a csapatépítés izgalmaiba, a stratégia kialakításába, a szervezeti kultúra és az emberi kapcsolatok építésébe, a privatizációval együtt járó buktatókba, az átalakulás szervezésébe és az állandó megújulás világába.
A szerzők a Nemzetközi Menedzser Központban tartott előadásaikban vállalkoztak vezetői felfogásuk összegzésére, amit most könyv alakban osztanak meg az olvasókkal. Bartha Ferenc a Magyar Nemzeti Bank korábbi elnöke, Bárány György a Creditanstalt humánpolitikai igazgatója, Brückner István a Centrum Áruházak vezérigazgatója, John Curnow a Coca Cola Amatil Hungary ausztrál vezérigazgatója, Demján Sándor a Skála, majd a Magyar Hitel Bank, jelenleg a CEIC Holding vezetője, a francia Andre Mico, az Unilever első magyarországi igazgatója, Tatai Ilona a Taurus Gumiipari Vállalat egykori vezérigazgatója, Sívó Imre a Zwack Unicum Rt. vezérigazgatója és Steiner László a United Technologies Automotive Hungary vezérigazgatója sokféle szemléletet és felfogást mutatnak be. Sikeres vezetők avatnak be a siker titkaiba. Ahány szerző, annyi titkot árul el. Van miből választani. Vissza

Tartalom

VECSENYI JÁNOS: BEVEZETÉS 7
DEMJÁN SÁNDOR: LÉPÉSVÁLTÁS
(A korszerű vállalatirányítás filozófiája) 11
BEVEZETÉS 11
1. A vezető feladatai 11
1.1 A stratégia meghatározása 11
1.2 A megfelelő emberek kiválasztása és kinevelése 12
1.3 Dinamikus növekedés, motivációk 14
2. A jó vezető személyiségjegyei 16
3. Vezetési stílusok 18
4. Magyarország sikerességének lehetősége 20
5. A külföldi tárgyalófelekkel szembeni magatartás 20
6. Az üzleti szellem 22
7. Az ázsiai piac 23
JOHN CURNOW: ÁLLANDÓ MEGÚJULÁS 25
1. A Coca Cola Amatil a világban és Magyarországon 25
2. A Coca Cola vállalkozás üzletfilozófiája 26
3. Úton a világszínvonal felé 28
4. Az állandó megújulás szükségessége 29
5. Az első számú vezető szerepe 31
6. A változási folyamat megtervezése 32
7. Kulturális különbségek 39
BARTHA FERENC: HA ÚJRA KEZDENÉM
(A sikeres vezetés néhány szempontja) 43
BEVEZETÉS 43
1. Saját elgondolás megvalósítása 43
2. Csapatépítés 44
3. Szövetségi rendszer 44
4. Információ 44
5. Időfelhasználás 45
6. A vezető és a beosztottak közötti kapcsolat 45
7. Kockázatvállalás 46
8. Szakmai ismeretek 47
STEINER LÁSZLÓ: VÁLLALATI KÜLDETÉS ÉS CÉGKULTÚRA 49
1. Vállalati küldetés 49
2. Cégkultúra 50
TATAI ILONA: AZ ÁTMENET STRATÉGIÁJA 59
1. A jövőkép kialakítása 59
2. A humánpolitika felértékelődése az átmenetben 62
3. Vezető az átmenetben 64
3.1 Végrehajtás 64
3.2 Támogató csoport kialakítása 65
3.3 Vezetési kultúra 66
3.4 Vezető és értékelés 68
ANDRÉ MICO: A VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ 71
Bevezetés 71
1. Kommunikációs célcsoportok 71
2. A kommunikáció jelei 71
3. A márkamenedzselés szintjei 72
4. A márka-kommunikáció 74
5. A reklám 74
6. Vállalati kapcsolatok 76
6.1 Belső kommunikáció 77
6.2 Külső kommunikáció 77
BÁRÁNY GYÖRGY: VÁLTOZÁSMENEDZSELÉS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSGAZDÁLKODÁS 79
1. Szervezeti kultúra és az emberi erőforrás kapcsolata 79
1.1 A változás stratégiája és az emberi erőforrás 79
1.2 A vezető szerepe és az értékelő beszélgetés 81
1.3 A belső vállalkozói szemlélet 83
2. Kiválasztás 84
2.1 A kiválasztás megtervezése 84
2.2 A kiválasztási folyamat résztvevői 84
2.3 A belső kiválasztási rendszer és a kiválasztás költségei 85
2.4 A kiválasztás technikája 86
BRÜCKNER ISTVÁN: A CENTRUM ÁRUHÁZI LÁNC PRIVATIZÁCIÓJA 89
1. Az állami vállalat privatizálása 89
1.1 A Centrum Áruházak bemutatása 89
1.2 Privatizációs szakaszok 90
1.2.1 A privatizáció első szakasza 90
1.2.2 Második szakasz 90
1.2.3 Harmadik szakasz 92
1.2.4 Negyedik szakasz 93
1.3 A privatizáció lezárása és tanulságai 93
2. Az MRP mint fő tulajdonos 95
2.1 Általános felismerések 95
2.2 Ellentmondások az MRP tulajdonosi szerepével kapcsolatban 96
3. Az átalakult szervezet hosszú távú integrálódási igényei, lehetőségei 97
SÍVÓ IMRE: A VÁLLALKOZÓ VÁLLALAT 99
1. A vállalkozó vállalat 99
1.1 A vállalati vállalkozások típusai 99
1.2 A vállalatvezetés és az új kezdeményezések 100
1.2.1 A vállalatvezetés viszonya a hagyományos vállalati struktúrák megbontásához 100
1.3 Innováció és vállalati struktúra kapcsolata 101
1.4 Egyén és vállalkozás viszonya 101
1.5 A cég mint a vezető vállalkozása 102
2. A Zwack Unicum fejlődésének fontosabb állomásai 103
2.1 Erőforrások a cég átalakításának szolgálatában 103
DEMJÁN SÁNDOR: A SKÁLA MENEDZSERISKOLÁTÓL A NEMZETKÖZI MENEDZSER KÖZPONTIG 107
Bevezetés 107
1. A Skála Menedzseriskola 107
2. A Nemzetközi Menedzser Központ 108
3. Vezetési tapasztalatok 109
3.1 Vezetői adottságok és eredményes felhasználásuk 110
3.2 A vezetőt támogató csapat kialakítása 111
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Vezetésről gyakorló vezetőknek
Állapot:
1.980 ,-Ft
16 pont kapható
Kosárba
konyv