1.034.800

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

E-mail marketing

Szerző

Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 126 oldal
Sorozatcím: Online Marketing: Alapoktól - felsőfokig
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-9447-15-3
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Nebojsa könyvét ajánlom mindazoknak, akik hisznek az elektronikus levél üzleti erejében és azoknak is. akik még bizonytalanok az email marketing sikerességében. A szerző néha kézenfogva, néha egy kicsit a saját lépteire bízva vezeti az olvasót az emailek virtuális birodalmában, ahol a gonosz spam felett - ha sokszor nehezen is - de győzedelmeskedik a becsületes opt-in email."
Trentin Tamás, üzletág igazgató - Hírek Kft. Maxima

"Végre megszületett az első hazai kiadvány az e-mail marketingről. Nebojsa könyve alapmű, mely minden online marketinggel foglalkozó vagy azzal ismerkedő szakember számára kötelező olvasmány."
Novák Péter. Kirowski

"Damjanovich Nebojsa könyve hiánypótló, még azok számára is akik gyakorlatban művelik az e-mail marketinget. Különös értéke a könyvnek, hogy hasznos gyakorlati tanácsokat ad az e-marketinget végzőknek és kedvet csinál azok számára is ezen eszköz használatára, akik csak kacérkodtak eddig az e-mail marketinggel. Jó szívvel ajánlom a... Tovább

Fülszöveg

"Nebojsa könyvét ajánlom mindazoknak, akik hisznek az elektronikus levél üzleti erejében és azoknak is. akik még bizonytalanok az email marketing sikerességében. A szerző néha kézenfogva, néha egy kicsit a saját lépteire bízva vezeti az olvasót az emailek virtuális birodalmában, ahol a gonosz spam felett - ha sokszor nehezen is - de győzedelmeskedik a becsületes opt-in email."
Trentin Tamás, üzletág igazgató - Hírek Kft. Maxima

"Végre megszületett az első hazai kiadvány az e-mail marketingről. Nebojsa könyve alapmű, mely minden online marketinggel foglalkozó vagy azzal ismerkedő szakember számára kötelező olvasmány."
Novák Péter. Kirowski

"Damjanovich Nebojsa könyve hiánypótló, még azok számára is akik gyakorlatban művelik az e-mail marketinget. Különös értéke a könyvnek, hogy hasznos gyakorlati tanácsokat ad az e-marketinget végzőknek és kedvet csinál azok számára is ezen eszköz használatára, akik csak kacérkodtak eddig az e-mail marketinggel. Jó szívvel ajánlom a könyvet minden jelenlegi és várhatóan egyre több új marketinges kollégámnak."
Szabó József, CID Céginfo Kft. (DMSZ Etikai Bizottság tagja)

"Nebojsa online marketing és kommunikációs megoldásokra irányuló ötletei kiválóak még az oly speciális területen is, mint a gyógyszeripar. Ez a könyv újabb bizonyíték szakmai hozzáértéséhez."
Szilágyi Mónika, GtaxoSmithKline Kft.

"A Nebojsa megbízható szakmai tapasztalata mellett, barátságos személyisége mindig segítőkész. Az E-mail marketing c. könyve iránytű lesz minden, az online marketinggel foglalkozó szakember számára!"
Nikolic Aleksandar, Office Depot Vissza

Tartalom

Köszönetnyilvánítás 5
Előszó 7
Az „Online marketing: alapoktól - felsőfokig"-sorozatról 8
Kik alkotják a könyv célközönségét? 10
Mire jó ez a könyv? 11
Az e-mail marketing ábécéje 13
Néhány alapfogalom 13
Kik leveleznek az Interneten, és hogyan? 17
Az e-mail használata a marketingkommunikációban 17
Értékesítési csatorna 30
Branding eszköz 30
E-mail a PR szolgálatában 31
ECRM eszköz 33
Piac- és közvélemény-kutató csatorna 33
E-mail a humán erőforrásban 34
Az e-mail és a reklám 34
A website látogatottságának növelése 38
Az e-mail marketinget érintő etikai és jogi kérdések 38
A tervezés 40
B2B és a B2C kommunikáció az e-mail marketingben 42
Opt-in, opt-out és a permission marketing, avagy személyi
adatok feletti rendelkezések/használatuk 45
Spam - a kéretlen reklám és a kommunikációs
hatékonyság/veszélyek 49
Médiatervezési folyamatok az e-mail marketingben 51
Az e-mail marketingkampányok befektetéseinek megtérülése -
mérni, de mit? 53
Elektronikus hírlevél-menedzsment: lépésről-lépésre 60
Előkészületek 61
Tervezési folyamatok 67
Üzemeltetési megoldások 72
A hírlevél promóciója 75
Hírlevél-szponzorálás, reklám 77
Szakmai tippek, eszközök és források 85
Az e-mail marketingszoftver kiválasztása 99
Magyarországi szolgáltatók listája 110
Szakmai szótár 118
Felhasznált irodalom és fontosabb URL-címek 123
A szerzőről 126

Damjanovich Nebojsa

Damjanovich Nebojsa műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Damjanovich Nebojsa könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv