1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december

A Magyar Pedagógiai Társaság és Országos Közoktatási Intézet folyóirata, XLVIII. évfolyam 1-12. szám

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Országos Közoktatási Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 1.718 oldal
Sorozatcím: Új Pedagógiai Szemle
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Teljes évfolyam. Az Új Pedagógiai Szemle 1998. évi tartalomjegyzékével. További szerzők a tartalomjegyzékben. Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal. A 7-8. szám összevont.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Az Uj Pedagógiai Szemle 1998. évi tartalomjegyzéke XLVIII. évfolyam
Tanulmányok
Bakonyi Anna: Gyerekek, óvók, szülők helyzete Magyarországon a XXI. század küszöbén 3 17
Ballér Endre: A NAT korrekciójáról - Különös tekintettel a tankötelezettség 18 éves korig történő kiterjesztésére 9 14
Benedek István: Feladatok, kompetenciák változása az intézményvezetői gyakorlatban 10 20
Bóra Ferenc: Az 1848-49-es szabadságharc nevelő hatása 3 3
Chrappán Magdolna: A diszciplináris tárgyaktól az integrált tárgyakig - Összehasonlító fogalomelemzés 12 59
Csákó Mihály: Altalános iskolai pedagógusok és az iskolai számítógép használata 2 97
Csorna Gyula: A művelődés pragmatikus útja 1 24
Csorba F. László: A tanár személyisége a természettudományok oktatásában - A barlanghasonlat 6 3
Feketéné Szakos Eua: Uj irány a didaktikában: ismeretelmélet-alapú szubjektivizálás 4 19
Ferenczi István: A pedagógusszerep szükséges változásai 3 9
Gábri Katalin: A pedagógiai progr am mint az iskolaértékelés alapja 9 41
Hunyady Györgyné - R. Szendrei Júlia: A hatosztályos gimnáziumok felvételi vizsgájának tényleges és szimbolikus szerepe 2 78
Járó Katalin: Diáktársadalom-diákvezetők gimnáziumi osztályokban 1 5
Kim Rita: A belső motivációt befolyásoló tényezők és megjelenésük a Montessori-pedagógiában 3 44
Kozma Tamás: Szabadság vagy igazság? 10 3
Köte Sándor: Neveléstudomány és értékelmélet 1 40
Kristóf Péter: A Palánta Iskola pedagógiatörténeti gyökerei 7 102
Lapp ints Árpád: Az értékekre alapozott nevelési modell megalkotásának szükségessége és esélyei 6 17
Loránd Ferenc: Hét kérdés - hét válasz az értékelés funkcióiról és eljárásrendjéről a komprehezív iskolában 4 3
Loránd Ferenc: Pataki Ferenc köszöntése 1 3
M. Tóth Géza: Az animációs film helye és szerepe a hazai médiaoktatásban külföldi példákkal 3 21
M. Tóth Géza: Médiaoktatás az irodalomórán 11 52
Mihály Ottó: Az emberi minőség esélyei 1 51
Nahalka István: A magyar iskolarendszer átalakulása befejeződött 5 3
Neuwirt h Gábor: Esélykülönbségek a magyar középiskolában 5 20
Nyirati László: Az informatika iskolai realitásai egy középiskolai 27
tanár szemével 4
Pecsenye Éva: Marketing management a pedagógiában 11 42
Pőcze Gábor: A közoktatási szakmai szolgáltatások szerepe a tartalmi modernizációban - Vitaanyag 9 24
R. Szendrei Júlia - Hunyady Györgyné: A hatosztályos gimnáziumok felvételi vizsgájának tényleges és szimbolikus szerepe 2 78
Simon István - Tóth András: Irányítás és ellenőrzés a közoktatási intézményekben 11 29
Somogyi Katalin: Válasszon - ha tud 4 35
Szabó Árpád: A természettudományos nevelés 6 13
Szüdi János: Minőségbiztosítás a közoktatásban 11 15
Turcsán Gábor: Esélytelen egyenlőség 5 35
Turcsán Gábor: Olvasókönyvek tartalomelemzése 3 33
Turcsán Gábor: Olvasókönyvek tartalomelemzése II. 11 63
Tóth András - Simon István: Irányítás és ellenőrzés a közoktatási intézményekben 11 29
Varga Miklósné: A pedagógusszerepek átalakulása napjainkban 7 112
Villányi Györgyné: Az Óvodai nevelés országos alapprogramjának implementációja 9 51
Nézőpontok
A modernizáció és a NAT - Kerekasztal-beszélgetés (Kerber Zoltán) 10 30
Az esélyteremtés elsősorban az állam feladata - Beszélgetés Jánosi Györggyel, az MSZP alelnökével (Kronstein Gábor) 5 45
Az iskola maga az élet - Pódiumvita arról, milyen képet közvetít az iskola a társadalomról és az emberről (Schüttler Tamás) 1 59
Az iskola türelmetlen az esélytelenebbekkel - Beszélgetés Pokorni Zoltánnal, a Fidesz-MPP alelnökével (Schüttler Tamás) 5 51
Az iskolai esélyegyenlőség - itt és most - Kerekasztal-beszélgetés az Új Pedagógiai Szemle szerkesztőségében (Pőcze Gábor) 5 61
Hegedűs Katalin: A pedagógus az intézményben és a társadalomban - Hozzászólás 6 28
Kronstein Gábor: Újraolvasva Gáspár Lászlót - értelmezési kísérlet „Nem kell elölről kezdeni mindent" - Interjú Környei László közoktatási helyettes államtitkárral (Schüttler Tamás) 9 3
Látókör
Andor Csaba - Bánfi Ilona - Bérces Judit - Krolopp Judit - Rózsa Csaba - Vári Péter: Jelentés a Monitor' 97 felmérésről 1 82
A pedagógia integritása és az interdiszciplinaritás - Szerkesztőségi beszélgetés az új Pedagógiai Lexikonról (Schüttler Tamás) 4 106
Az iskolának csak felesleges dolgokat szabad tanítania - Kerekasztal-beszélgetés a filozófia tanításáról (Kiss László) 6 45
Bánfi Ilona - Andor Csaba - Bérces Judit - Krolopp Judit - Rózsa Csaba - Vári Péter: Jelentés a Monitor' 97 felmérésről 1 82
Bérces Judit - Andor Csaba - Bánfi Ilona - Krolopp Judit - Rózsa Csaba - Vári Péter: Jelentés a Monitor' 97 felmérésről 1 82
G. Havas Katalin: A filozófiaoktatásról - Elméleti problémák egy UNESCO-tanácskozáson 12 88
Gyarmathy Éva: A tanulási zavarok terápiája 12 75
Gyarmathy Éva: Tanulási zavarok azonosítása és kezelése az óvodában és az iskolában 11 68
Gyarmathy Éva: Tanulási zavarok szindróma a szakirodalomban 10 59
Horváth Ágnes: A jövő polgárai - Kérdőíves felmérés kecskeméti általános iskolások között 1 123
Horváth Géza: Merre tart a magyar oktatás? 2 109
Krolopp Judit - Andor Csaba - Bánfi Ilona - Bérces Judit - Rózsa Csaba - Vári Péter: Jelentés a Monitor' 97 felmérésről 1 82
Marián Béla: Az iskolák feladatai - Közvélemény-kutatás közoktatással kapcsolatos kérdésekről 1 106
Pető Csilla: Metamorfózisok a személyiségfejlődés folyamatában 10 46
Rendhagyó filozófiaórák (Kiss László) 6 32
Rózsa Csaba - Andor Csaba - Bánfi Ilona - Bérces Judit - Krolopp Judit - Vári Péter: Jelentés a Monitor' 97 felmérésről 1 82
Vári Péter - Andor Csaba - Bánfi Ilona - Bérces Judit - Krolopp Judit - Rózsa Csaba: Jelentés a Monitor' 97 felmérésről 1 82
Konferencia
A folyamatosság esélyei a közoktatás-politikában - Részletek az oktatáspolitikai fórum vitájából 2 61
Arató László: Európai és nemzeti értékek az irodalom tanításában 7 189
Báthory Zoltán: A közoktatás európai dimenziói 7 169
Báthory Zoltán: Teendőink NAT után - Zárszó 2 73
Borbola István: A közoktatás jövőjének megtervezése és a költségvetés 2 19
Csapó Benő: Iskolai tudás és vizsgarendszer 2 51
Halász Gábor: Területi tervezés a közoktatásban 2 29
Horváth Attila: Európai dimenzió a nem hagyományos iskolai keretek között folyó tevékenységekben 7 195
így akartuk? A NAT Hetes Bizottsága tagjainak beszélgetése Lillafüreden 2 3
Knausz Imre: A közoktatás tartalmi modernizációja és az európai dimenzió 1 7 184
Kowalski, Jacek: Oktatási és tantervreform Lengyelországban 7 180
Pőcze Gábor: A közoktatási intézmények tevékenységének helyi tervezése 2 41
Sári Lajos: A NAT implementációjáról 2 24
Stobard, Maitland: A középiskolai oktatás európai dimenziója: miért, mit és hogyan? 7 173
Szenes György: Helyi tantervek a szakképző iskolában 2 48
Szüdi János: A pedagógiai program, megvalósítása feladatmegosztással, a törvény értelmezése szerint 2 14
Wagner András: Önkormányzati álláspont a NAT implementációjáról 2 37
Gazdasági kultúra az oktatásban
A gazdasági kultúra nem ismeretek rendszere, hanem szemléletmód - Beszélgetés Chikán Attila egyetemi tanárral (Schüttler Tamás) 7 5
Bauer Béla: A vállalkozásoktatás és a vállalkozói tanácsadás hatékonysága 7 54
Csilléi Béla - Kerékgyártó T. István: Kísérlet és modell - A szolnoki „Roma Esély" szakiskolai programról 7 81
Darázs Dóra - Pertl Gábor: A gazdasági ismeretek oktatásának sajátos gyakorlati módszere: a Young Enterprise program 7 70
Kérdések és válaszok a gazdaságról, gazdasági kultúrára nevelésről 7 23
Kerékgyártó T. István - Csilléi Béla: Kísérlet és modell - A szolnoki „Roma Esély" szakiskolai programról 7 81
Kopátsy Sándor: Az oktatás és a gazdaság 7 15
Lada László: Gondolatok a felnőttképzés ezredvégi funkcióiról 7 66
Maizl Erika: A közgazdaságtan-oktatás egy lehetséges modellje: a Közgazdasági Politechnikum 7 91
Pertl Gábor - Darázs Dóra: A gazdasági ismeretek oktatásának sajátos gyakorlati módszere: a Young Enterprise program 7 70
Rendek Magdolna: Gazdasszonyképzés az alsó fokú mezőgazdasági szakképzésben 7 94
Szomor Tamás: Gazdasági, üzleti ismeretek oktatása, a vállalkozói értékek megjelenítése a közoktatásban 7 40
Emberkép - hit - nevelés
Filozófia az iskolában - Kerekasztal-beszélgetés (Kiss László) 12 47
Jankovich Andrea: Koncentráció - moralitás - bölcsesség. Egy buddhista kolostor képzési programja Myanmarban 12 23
Kell, hogy legyen mihez igazítani az életet - Interjú Korzenszky Richárddal, a Tihanyi Bencés Apátság perjelével (Schüttler Tamás) 12 3
Mi lesz veled, Emberismeret? - Kerekasztal-beszélgetés (Szerkesztette: Bencze Diána) 12 37
Pálhegyi Ferenc: Van-e keresztyén pedagógia? 12 16
Világtükör
Bakonyi Pál: A makarenkói hagyatékról Nyugaton és Keleten 9 81
Bessenyei István: Képernyő, tanulási környezet, olvasás - Seymour Papért tanuláselméleti nézetei az olvasás kapcsán 10 81
Bérces Judit: „Korai nyelvtanulás, és utána ?" 4 85
Cseppben a tenger - Az esélyegyenlőségről a felnőttoktatás perspektívájából (Fordította és szerkesztette: Majzik Lászlóné) 5 89
Cseppben a tenger Az iskolaautonómia Európában (Majzik Lászlóné) 9 69
Cseppben a tenger - Európa - művelődési közösség (Majzik Lászlóné) 7 155
Gaul Emil: A képzési tartalom korszerűsítésének trendjei a vizuális nevelés területén három európai példán 3 85
Harangi László: Beszámoló az UNESCO V. Felnőttoktatási Vil ágko nferenciáj áról 1 132
Lada László: Az általános műveltség felértékelődése 1 141
Mihály Ildikó: Alapműveltség és munka - Egy UNESCO-vizsgálat anyaga tanulmánykötetben 7 138
Nevelés, demokrácia és fejlődés (Szerkesztette és fordította: Majzik Lászlóné) 4 71
Oktatás és információs társadalom -Kőrösné Mikis Márta beszélget Antoni Alfonzzal 7 128
Örkényné Deák Adrienn: Az integrált nevelés helyzete Angliában 10 69
Zsigmond Anna: Igazságos diszkrimináció vagy visszájára fordított rasszizmus 10 73
Zsigmond Anna: Közösségi programok és a tanárképzés trendjei az Európai Unió országaiban 7 146
Tudósklub
A világ globalizációjáról (Szerkesztette: Győri Anna) 4 61
Az agresszióról (Szerkesztette: Schüttler Tamás) 7 118
Beszélgetés az állam szerepének változásáról (Szerkesztette: Győri Anna) 6 63
Beszélgetés az információs és/vagy a tanuló társadalomról (Szerkesztette: Schüttler Tamás) 5 102
Búcsút vehetünk-e az utópiáktól? (Szerkesztette: Győri Anna) 3 55
NAT-műhely
Hamar Pál: A testnevelés tartalmi korszerűsítésének nemzetközi trendjei a közoktatásban 4 48
Horváth H. Attila - Vass Vilmos: A szakértők helye a formálódó közoktatási mechanizmusban 4 42
Lehet-e másként, avagy miért harcosak a történelemtanárok? - Kerekasztal-beszélgetés (Győri Anna - Schüttler Tamás) 3 63
S. iVemes Ilona: Mennyit nyomunk a NAT-ban? 4 57
Szunyogh Gábor: A dinamikus földrajz oktatásának négyévi tapasztalatai 1 75
Vass Vilmos - Horváth H. Attila: A szakértők helye a formálódó közoktatási mechanizmusban 4 42
Virtuális korongozás, avagy vizuális nevelés- Kerekasztal-beszélgetés (Sinkó István - Trencsényi László) 3 75
Dokumentum
Az iskolai pedagógiai program és a helyi tanterv kidolgozásának tapasztalatai a gimnáziumokban - Részletek egy kutatási zárótanulmányból (Ballér Endre - Krúg Ferenc) 9 59
Mentálhigiéné
Én attól félek a legjobban - Beszélgetés kiskamaszok hétköznapi félelmeiről (Schüttler Tamás) 4 88
Földes Zoltán: Egy kudarchárító oktatási stratégia 3 100
Jó, hogy sokat mesél - Mentálhigiénés óra az öregekkel való együttélésről (Schüttler Tamás) 11 92
Mi legyen Borkával? - avagy egy öngyilkossági kísérlet anatómiája (Schüttler Tamás) 6 56
Nekem úgysem sikerül - Osztályfőnöki óra az önbizalom hiányáról és az önértékelési zavarról (Schüttler Tamás) 7 223
„Nem lenne jó a világ, ha nem lennének olyanok, akik szeretik az embereket" - Mentálhigiénés klubfoglalkozás (Schüttler Tamás) 9 106
„Olyan lenne, mintha elaludna, csak többé már nem ébredne fel" - Osztályfőnöki óra egy osztálytárs édesapjának haláláról (Schüttler Tamás) 12 92
Rosszul érzem magam ebben az osztályban - avagy kirekesztődés az osztályközösségben (Schüttler Tamás) 5 112
„Ugy segítsünk, hogy ne is vegye észre" - Mentálhigiénés óra a sérült gyerekekkel való együttélésről (Schüttler Tamás) 10 86
Műhely
„Mit ér(het)ek én?" - Társadalmi, gazdasági, oktatási tükörkép előítéletek nélkül (Szerkesztette: Vargáné Fónagy Erzsébet) 5 84
Benda József: Palackposta 11 86
Dániel Péter né - Kovács Gáborné - Revákné Markóczi Ibolya - Tóth Albertné: Régi-új tanítási módszerek egy szerkezetváltó iskolában 4 97
Gergely Gyula: Mérünk, de mit? 11 77
Gulyás Sándor: Egy pedagógiai díj negyedszázada 7 213
Hegedűs Katalin: Csoportmunka a nevelési értekezleten 9 94
Homor Tivadar: A könyvtár szerepe az iskola pedagógiai programjában 10 93
Jakab György: A társadalomismeret és a médiaismeret integrációja - A Társadalmi esettanulmányok tananyagról 6 82
Kálmán Ferenc: Az önkéntes vizsgák tapasztalatairól 2 115
Keszei Ernő: Multimédia a természettudományokban 6 90
Kovács Gábor né - Dániel Pé térné - Revákné Markóczi Ibolya - Tóth Albertné: Régi-új tanítási módszerek egy szerkezetváltó iskolában 4 97
Lázár Péter: A „Kedves-ház" pedagógiája - Egy pedagógiai irányzat körvonalai életképekben 5 71
Revákné Markóczi Ibolya - Dániel Pé térné - Kovács Gáborné - Tóth Albertné: Régi-új tanítási módszerek egy szerkezetváltó iskolában 4 97
Rózsainé Benke Sarolta - Szabó Sándorné: Az Egész-ség mint pedagógiai program 10 101
Szabó Sándorné - Rózsainé Benke Sarolta: Az Egész-ség mint pedagógiai program 10 101
Törzsök Kár oly né: Jóváhagyását javaslom 9 89
Tóth Albertné - Dániel Péterné - Kovács Gáborné - Revákné Markóczi Ibolya: Régi-új tanítási módszerek egy szerkezetváltó iskolában 4 97
Trencsényi László: Javaslat a családbarát iskola chartája megalkotására 7 221
Vopaleczky György: A kollégiumok új pedagógiai programjai és a NAT 9 99
Mozgóképkultúra és médiaismeret melléklet
Bajusz Györgyné Vezendi Katalin: Foglalkozási terv Peter Weir Holt Költők Társasága című filmjének feldolgozásához 6 140
Beke Judit: Természet(ünk) mint látvány 3 135
Bíró Ferencné: Történelemtanítás a 7-8. osztályokban és a vizuális kultúra 6 142
Bodóczky István: Médianevelés a rajzórán 5 139
Búzáné Tóth Judit: Gondolatok a mozgókép és a képzőművészetek kapcsolatáról 9 129
Czirják Erika: A tv, a mozi, a film a 10-14 éves gyerekek világában 1 135
Geréb Anna: Pillanatokból kibomló kultúra 3 140
Gyenes Zsolt: Optikai játékok készítése a rajzórákon 2 139
Gyenes Zsolt: Optikai játékok készítése a rajzórákon II. 3 129
Horváth Beáta: A komikum forrásai,, a burleszk műfaja 1 161
Horváth Beáta: Kép és szó 9 135
Horváth Beáta: Kép-üzenet, videokép-kommunikáció, képkeret-önelemzés I. 4 137
Horváth Beáta: Kép-üzenet, videokép-kommunikáció, képkeret-önelemzés II. 5 133
Horváth Beáta: Vizuális program a hatosztályos gimnázium számára 2 135
Jakab György: A média mágikus természete 2 129
Jakab György - Kozák Zsuzsanna: Mozgóképkultúra és médiaismeret az iskolában 1 157
Kárpáti Andrea: „Gyermek (gép)rajzok": multimédia és vizuális nevelés 7 268
Kinterné Elek Mária: A hatáskeltés eszközei a hirdetésekben 5 143
Kozák Zsuzsanna - Jakab György: Mozgóképkultúra és médiaismeret az iskolában 1 157
Máté Erzsébet: Montázs a művészetben 6 131
MikóAnna: A videofilmes szemléltetés lehetőségei az állampolgári ismeretek bevezető félévének tanításában 7 264
Nagy Csaba: A hely szelleme 2 133
Nyíri András: A dokumentarizmus fikciói 9 140
Sági Zsuzsanna: A videó alkalmazásának lehetőségei az i degennyelv-órán 1 169
Sinkó István: Mozgó rajzok - mozirajzórák 1 165
Szávai István: Mozgóképkultúra és médiaismeret a volt rajzórákon I. 4 141
Szávai István: Mozgóképkultúra és médiaismeret a volt rajzórákon II. 5 129
Szíjártó Imre: Tanártovábbképzés a mozgóképkultúra és médiaismeret oktatásához: egy rendszer kiépülése 6 129
Szűk Balázs: Szindbád csendje 6 137
Vass Vilmos: Arccal a média felé, avagy „múlnak a gyermekévek" 4 129
Vágvölgyi András: Haragban a világgal? 4 133
Z. Mezei Erzsébet: Fotó drámajátékkal 7 260
Z. Mezei Erzsébet: Vizuális kultúra, mozgóképkultúra 7 256
Európa-melléklet
Az európaiság megteremtése az oktatás és a képzés segítségével - Az Európa Bizottság által felkért nemzetközi kutatócsoport jelentése 11 114
Convery, Anne: Az európai dimenzió az uniós dokumentumok tükrében 12 118
Shennan, Margaret: Európa a tantervben, avagy miért tanítsunk Európáról 10 115
Fővárosi melléklet
Bánhidi Sándorné: Informatikai bázis a pedagógusokért 3 114
Csala Istvánné: A tanulói teljesítmények érzelmi és motivációs háttere egy fővárosi teljesítménymérés tükrében 6 101
Környezeti nevelés
Orgoványi Anikó: Művészet és természeti nevelés 3 92
Múltunkból
Pataki Ferenc: Tűnődés a NÉKOSZ öröksége felett 6 73
Határainkon túl
Deák Ferenc: Eszmények és értékek Kárpátalja magyar tannyelvű iskoláiban 7 202
Kritika-figyelő
Adorjánná Farkas Magdolna: A humanizmus és a környezetvédelem 11 109
Adorjánná Farkas Magdolna: Ez az áldott Föld - Vallás, természet és környezet 1 143
Bagdy Emőke: A jungi analitikus lélektanról 4 120
Bajkó Mátyás: Egyház és iskola 4 123
Balogh László: A bátorító nevelés alapjai 7 235
Csorna Gyula: Kovács Ilma: Új út az oktatásban? 7 244
Deák Ferenc: A többség kisebbségekből áll 6 120
Deák Ferenc: Az új nevelés kérdései 11 101
Deák Ferenc: Bevezetés a nevelésfilozófiába 12 100
Deák Ferenc: Deviancia és szociológia 10 108
Deák Ferenc: Mentáihigiénia 2 124
Deák Ferenc: Tizenévesek állampolgári kultúrája 7 237
Debreczeni Tibor: Nevelés reformra 11 104
Domokos Zsuzsanna: Olvasmányajánlat vakációra vagy lapozgató 2 122
Falus Katalin: Sallai Éva - Szekszárdi Júlia: Tanári segédkönyv az Emberismeret tanításához 12 110
Felkai László: Felnőttképzés és története 1 151
Füle Sándor: Szülőknek az iskoláról 3 123
Hajdú Páter: Az Emberismeretről, a NAT-ról és egy egyszemélyes intézményről 12 102
Havas Páter: Desszertek fekete dobozban 12 115
Horváth H. Attila: Mi tartja magasan az eget? Gondolatok a gyermekfilozófiáról 12 108
Komlósi Sándor: Gyulai Ágost életpályája a Magyar Pedagógusok sorozatban 9 115
Kovács Gábor: Reneszánsz táncok 4 118
Kósáné Ormai Vera: Testi-lelki egészségünkért 12 111
Könyvjelző 1 155
Könyvjelző 3 126
Könyvjelző 4 126
Könyvjelző 5 126
Könyvjelző 6 123
Könyvjelző 7 249
Könyvjelző 9 125
Könyvjelző 10 113
Könyvjelző 11 112
Könyvjelző 12 117
Krisztián Béla: Összehasonlító pedagógiai művekről - globalizáció és nemzeti oktatási rendszerek 11 107
Krisztián Béla: Világunk zeneoktatási öröksége 11 108
Lányi Katalin: Mészáros István gyűjteményes kötetéről 1 149
Magyar Erzsébet: Gyermekek a múzeumban 7 246
N. Szabó József: Állami művelődéspolitika az 1920-as években 7 240
Perjés István: „A pedagógia a különbségek világa" 5 122
Perjés István: Az alfabetikus téboly 4 115
Remek Éva: Mann Miklós: Budapest oktatásügye a dualizmus korában , 2 119
Remek Eva: Szabolcs Eva - Mann Miklós: Közoktatási törvények és a pedagógiai sajtó (1867-1994) 2 120
Sági Zsuzsanna: Bernard Dufeu: A létezés pedagógiájának útjain — Nyelvtanítás és/vagy létpedagógia 9 118
Szászi Tamás: Játék és tanulás 5 120
Szilágyi Imréné: Mire jó? 2 121
Megemlékezés
A kilencvenéves Harsányi István köszöntése 5 127
„Míg össze nem rogysz " - Emlékbeszéd Gáspár László temetésén (Trencsényi László) 7 231
Petrolay Margit 2 127
Várhegyi György 4 6 128
Nyílt levél Környei László helyettes államtitkárhoz (Majzik Lászlóné) 11 3
Tájékoztató a Magyar Pedagógiai Társaság tevékenységéről 3 145
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december Új Pedagógiai Szemle 1998. január-december

A kötetek borítója enyhén kopott, foltos. A 7-8. szám borítója nedvességtől hullámos, foltos.

Állapot:
3.800 Ft
1.900 ,-Ft 50
10 pont kapható
Kosárba
konyv