1.035.098

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Design a 21. században

Szerkesztő
Fordító

Kiadó: Vince Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 191 oldal
Sorozatcím: Ikon
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 3-8228-3366-5
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A szabadpiaci gazdaság könyörtelen globalizációjával a desing az egész világra kiterjedő jelenséggé válik. Az iparosított világ gyártói kivétel nélkül és egyre nagyobb mértékben ismerik fel és... Tovább

Előszó

A szabadpiaci gazdaság könyörtelen globalizációjával a desing az egész világra kiterjedő jelenséggé válik. Az iparosított világ gyártói kivétel nélkül és egyre nagyobb mértékben ismerik fel és alkalmazzák a formatervezést mint nélkülözhetetlen eszközt, amellyel új, nemzetközi közönségre és versenybeli fölényre tehetnek szert. A desingtermékek világszerte formálják az anyagi kultúrát, sokkal erősebben, mint ezelőtt bármikor, miközben hatással vannak környezetünk és mindennapjaink minőségére. A formatervezés jelentőségét tehát nem lehet elbagatellizálni. Nem csupán azért, mert a desing magában foglalja a funkciók, a technikák, a magatartásformák, a gondolatok és az értékek széles tartományát, és ezek összessége hatással van a körülöttünk levő világ megtapasztalsára, észlelésére, de azért sem, mert azok a választások, amellyel meghatározzuk a desing jövőbeni irányvonalát, jelentős és valószínűleg maradandó hatással lesznek életünk és környezetünk minőségére az elkövetkező években.
Ez a könyv az első kiemelkedő jelentőségű írás a desing jövőjéről. Azokra a személyiségekre összpontosít, akik a legtöbbet adtak hozzá az új termékek kigondolásához és tervezéséhez - tehát magukra a designerekre helyezi a hangsúlyt. Ők azok a kreatív gondolkodók, akik képesek meghatározni a társadalom valós szükségleteit és problémáit, és meg is válaszolják azokra. Ugyanakkor döntéseik alapvető hatással vannak az új termékek jellegére és sikerére, az előállítási stratégiákra és a piaci trendekre. Amit ők gondolnak a jövőről, az valóban komoly jelentőséggel bír - így a Desing a 21. században című könyv bemutatja a honlapról alkotott elképzeléseiket, 45 kortárs formatervező és formatervező csoport legutóbbi, legprogresszívebb munkáin keresztül. Vissza

Tartalom

Werner Aisslinger10
Ron Arad14
Jane Atfield18
Shin + Tomoko Azumi22
Sebastian Bergne26
R. & E. Bouroullec30
Julian Brown34
F. & H. Campana38
Antonio Citterio42
Björn Dahlström46
Emmanuel Dietrich50
Elephant Desing54
Naoto Fukasawa58
Jean-Marc Gady62
Stefano Giovannoni66
Konstantin Grcic70
Sam Hecht74
Matthew Hilton78
Inflate82
James Irvine86
Johanthan Ive90
Jam94
Harri Koskinen98
Ross Lovegrove102
Lunar Design106
Enzo Mari110
J Mays114
Alberto Meda118
Jasper Morrison122
Marc Newson126
Pearson Lloyd130
Jorge Pensi134
Christophe Pillet138
Radi Designers142
Ingegerd Raman146
Karim Rashid150
Timo Salli154
SowdenDesign158
Philippe Starck162
Ilkka Suppanen166
Martin Szekely170
Tangerine174
Jean-Pierre Vitrac178
Marcel Wanders182
Michael Young186
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv