kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 152 oldal |
Sorozatcím: | Pedagógiai Közlemények |
Kötetszám: | 23 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-17-6525-3 |
Megjegyzés: | A könyv tankönyvi száma: 52 324/23. |
Bevezetés | 5 |
Petriné dr. Feyér Judit: Differenciálás az egyéni különbségek mérése alapján | 10 |
A differenciált oktatás értelmezése | 11 |
Néhány megoldás a belső differenciálás megvalósítására | 15 |
Differenciált oktatás a tanulást jelentősen meghatározó egyéni különbségek mérése alapján - Kísérlet - | 21 |
Hogyan valósul meg a differenciálás a mindennapi pedagógiai gyakorlatban? | 21 |
A kutatás célja | 33 |
A kutatás tárgya | 34 |
A hipotézisek | 35 |
A kutatás módszerei | 35 |
A kísérlet előkészítése | 37 |
A kísérlet lebonyolítása | 60 |
Az eredmények értékelése | 64 |
Tapasztalatok, következtetések | 80 |
További feladatok | 86 |
Felhasznált irodalom | 88 |
Mészölyné dr. Fehér Katalin: Optimális elsajátítás a gyakorlatban | 93 |
Kísérlet az optimális elsajátítás stratégiájának alkalmazására | 95 |
A kutatás célja, tárgya, hipotézisek | 96 |
Az optimális elsajátítás hazánkban is bevezethető stratégiájának vázlata | 103 |
Az előkészítő szakasz | 104 |
A kísérleti tanítás-tanulás szakasza | 121 |
A kísérletek eredményeinek elemzése | 132 |
A kognitív terület | 132 |
Az affektív terület | 140 |
Kitekintés | 143 |
Felhasznált irodalom | 144 |