A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Előszó
Jelentős a piaci átrendeződés az online médiapiac szereplői között, nem csupán a cégek közötti versenyben, hanem szerkezeti és üzletpolitikai szinten is. Egyre inkább elmosódnak ugyanis a...
Tovább
Előszó
Előszó
Jelentős a piaci átrendeződés az online médiapiac szereplői között, nem csupán a cégek közötti versenyben, hanem szerkezeti és üzletpolitikai szinten is. Egyre inkább elmosódnak ugyanis a határok médiumok, ügynökségek médiát, ügyfeleik pedig házon belüli ügynökségeket vagy saját médiát építenek.
A helykeresés és a szerepel újradefiniálása mellett egyre több piaci szereplő látja a további fejlődés lehetőségét az online piacon: a verseny tehát fokozódik. A válság ellenére az online piac növekedése biztató. A tavalyi év lassulása után idén ismét kétszámjegyű a bővülés, az internetes költésekben belül szinte valamennyi szegmens nőtt. Az átrendeződés részeként a display is megtalálni látszik a helyét, és bár a médiumok igyekeznek kihátrálni a kattintás- és konverzió-alapú hirdetésértékesítésből, eközben az egyik legnagyobb online piaci szereplő, a Google, behozhatatlannak tűnő ár-érték aránnyal kínálja a hirdetőknek a kattintást - ráadásul ezzel az online piac növekedésének meghatározó motorja is.
Vissza
Tartalom
Tartalomjegyzék
Előszó 5
Alapadatok 6
Rangsorok 6
Penetráció 2000-2010 8
Látogatottsági toplista 9
Piacvezetők itthon és a világban 10
Google: a legyőzhetetlen? 10
2010 a Facebook éve volt 12
Microsoft: első az üzlet 14
Origo: Közösség és képernyők 16
Sanoma: fókuszban a digitális tanulópénz 30
Látogatók a piaconn 25
Internetezők 25
Nők a neten 26
Digitális bennszülöttek, digitáis tanuulópénz 30
Trendek a piacon 32
Kereső piac 32
Közösségi média: nincs úja nap alatt? 34
Homo ludens 37
Mobil 38
Táblagépek: Apple uralom 40
E-kereskedelem 42
Digitális TV: késlekedés 44
Üzlet a piacon 45
Becsült reklámkötés 2009/2010 45
Listaáron mért reklámköltés 2009/2010 46
Becsült online reklámköltés 2009/2010 47
Banner hirdetések 48
Bannerek hatékonysága 49
Ügynökségek 50
A hazai online szakma legfontosabb díjai 50
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.