1.034.668

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vállalati kultúra - Üzleti etika

Külkereskedelmi főiskola

Szerző
Lektor

Kiadó: Szókratész Oktatási és Tanácsadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 59 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Korunkat a gyors és egyszerre kiszámíthatatlanabb (turbulens) változások jellemzik.
A változásokat csak azok a vállalkozások tudják kezelni és kihasználni, amelyek azokat időben észlelik, ahhoz... Tovább

Előszó

Korunkat a gyors és egyszerre kiszámíthatatlanabb (turbulens) változások jellemzik.
A változásokat csak azok a vállalkozások tudják kezelni és kihasználni, amelyek azokat időben észlelik, ahhoz alkalmazkodnak, vagyis versenyelőnyöket építenek ki és azokat gyorsan és hatékonyan kihasználják. Mindebben nagy tudású, jól informált, a vezetésbe bevont, hatalommal és felelősséggel felruházott munkatársak - az emberek - játszák a döntő szerepet.
Az emberi tényező nem megfogható (absztrakt) erőforrásai - az emberi tudás és képességek, a mentalitás, a viselkedés, az elkötelezettség, a rugalmasság, az innovativitás, a vezetői stílus, a motiváció stb. - és ezek okos kombinálása a fizikai erőforrásokkal adják azokat a képességeket, melyek elsősorban jelenthetnek versenyelőnyöket. Vissza

Tartalom

Bevezetés5
Ember - erkölcs - etika - morál7
Az emberi kultúra11
A kultúra szintjei12
Etikai rendszerek13
A vállalati kultúra18
A szervezet etika alapkérdései20
Konfliktustípusok24
Néhány következtetés29
A vezetés (a menedzser) etikája31
A vezetés szerepe a változások véghezvitele során38
Az üzleti etika: feladatok és felelősségek41
A szervezet etikai kódexe41
Az etikai tanács (Etikai Bizottság)46
Az etikai mérlegbeszámoló46
Következtetések47
A reklámtevékenység etikája48
Alapelvek49
Előírások50
Külön rendelkezések52
Felhasznált irodalom57
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv