1.035.125

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Consultatio curriculi vitae

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Puskás Tivadar Távközlési Technikum
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 348 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN:
Megjegyzés: Egy szlovén nyelvű fejezettel. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Volt egy könnyelmű ígéretem. 2000. május 17-én, a Távközlési Világnapon, a diósdi Rádiótechnikai Múzeum kertjében emlékfákat ültettünk. Ültetett a Magyar Posta Zrt. képviselője, a Magyar Telekom... Tovább

Előszó

Volt egy könnyelmű ígéretem. 2000. május 17-én, a Távközlési Világnapon, a diósdi Rádiótechnikai Múzeum kertjében emlékfákat ültettünk. Ültetett a Magyar Posta Zrt. képviselője, a Magyar Telekom Nyrt. képviselője, az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgatója, a Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi miniszter... utóbbi 1966-ban fejezte be tanulmányait a Puskás Tivadar Távközlési Technikumban, majd szintén a Gyáli úton tanult 1968-71 között a Közlekedési és Távközlési Főiskola Távközlési tagozatán. (Ez a főiskola volt) a mai győri Széchenyi István Egyetem egyik elődje.)
Az emlékfa ültetésének „táncrendje" adott volt. A csemetéket kikészítették, a lyukakat megásták, a kannába vizet töltöttek a múzeum munkatársai. Egy kertészmérnök - elnézést egy professzor - a Kertészeti Egyetemről méltatta a következő elültetendő fa „érdemeit", majd az aktuális intézmény képviselője ültetett, locsolt és néhány ilyenkor kötelező „magasztos" mondatot mondott a mikrofonba.
Mivel a Puskás Technikum előtt ültető miniszter úr beszédében sűrűn emlegette Gyáli utas gyökereit, valamint az összes beszéd a XXI. századról, vagy inkább a III. évezredről szólt... én formát bontottam, a beszéddel kezdtem:
„Tisztelt Megjelentek! Hölgyeim és Uraim!
Mint az előttem szóló miniszter úr mondotta volt, a Gyáli úti alma mater a XX. században két szakmai minisztert is adott a hazának, (taps) Én, mint az iskola jelenlegi igazgatója, a Technikum volt diákja megígérem Önöknek, hogy a következő évezredben minimum megkétszerezzük ezt a számot és legalább négy minisztert nevelünk. (óriási taps) Vissza

Tartalom

1. Köszöntők 11
1.1. Előszó (helyett) 12
1.2. Sallai László köszöntője 15
1.3. Dr. Csopaki Gyula köszöntője 16
2. Az alkalmazott pedagógiai háttér 19
2.1. Az Alkalmazott Pedagógiai és Pszichológiai Intézet munkája 20
2.2. Az oktatási formák átalakulása 25
3. Nemzetközi háttér 33
3.1 Ada 34
3.1.1. Az Adai Műszaki Iskola végzős diákjai körében végzett
felmérés eredményei 34
3.1.2. Az adai műszaki iskola egykori diákjai körében végzett
felmérés eredményei 52
3.1.1. Predstavljanje Rezultata Istrazivanja Sprovedenog
Medu Ucenicima Zavrsnih Razreda 69
3.1 Predstavljanje Rezultata Istrazivanja Sprovedenog
Medu Nekadasnjim Ucenicima Tehnicke Skole U Adi 82
3.2. Arad 90
3.2.1. A Csiky Gergely Iskolacsoport rövid története 90
3.2.2 Abstract 110
3.3. Lendva 112
Az iskolánk életútja
4. A PTTT 1989-2005 között érettségizett diákjainak életútja 123
4.1. Kérdőív, adatgyűjtés, adatrögzítés 124
4.4.1. Bevezetés 165
4.4.2. Kutatási terv 172
4.4.31A kutatás céljai 172
4.4.4. A kérdőív kidolgozása és elkészítése 173
4.4.5. Az adatbázis kialakítása 175
4.4.6. A kérdőívek eljuttatása a volt diákokhoz és azok
begyűjtése 177
4.4.7. A beérkezett kérdőívek adatainak rögzítése és
ellenőrzése az adatbázisban 178
4.4.8. Az adatok feldolgozása és kiértékelése 178
4.4.9. Összegzés 199
4.4.10. Javaslatok, észrevételek 200
5. Összehasonlító felmérések 203
5.1. Az iskola eredményességi mutatóinak fejlődése 204
5.1.1. A vizsgált iskolák 204
5.1.3. A vizsgált iskolák eredményességi mutatói a felsőfokú
felvételek alapján 227
5.1.4. A felsőoktatásba jelentkezők nyelwizsgaarányai 236
5.2. Az országos versenyeken sikeres diákok életpályája 239
5.2.1. Létszámadatok 239
5.2.2. Nyelvvizsgával rendelkezők aránya a sikeres
versenyzők között 242
5.2.3. Családi kapcsolatok vizsgálata 243
5.2.4. Az egyetemi diploma megszerzéséhez szüksége idő 247
5.3. Az Arany János Tehetséggondozó
Program diákjainak életútelemezése 248
5.4. A komprimált képzésben résztvevők életútja 280
5.4.1. Prológ 280
5.4.2. Kiinduló adatok 282
5.4.3. Az egyetemi képzés 288
5.4.4. 10 év után 289
5.4.5. Nyelvvizsgák 294
5.4.6. A családra vonatkozó adatok 294
5.4.7. Lakóhelyi mobilitás 297
5.4.8. Összesítő elemzés 298
5.4.9. A matematika modell 299
5.4.10. Értékelés 302
5.4.11. Köszönetnyilvánítás 303
6. A matematikai modell 305
Előszó 306
6.1. Egyszerű modellek 307
6.1.1. A teljes életút modellje 307
6.1.2. Életút az iskolázottság alapján 310
6.1.3. Életút a munka alapján 312
6.1.4. Egyéb életút meghatározó tényezők 313
6.1.5. Amit kutatunk: iskola és munka 316
6.2. Markov és a Markov-láncok 318
6.2.1. Elméleti alapok 319
6.2.2. Az I. Markov modell 320
6.2.3. A II. Markov modell 323
6.2.3. A III. Markov modell 326
6.3. Következtetések, továbblépés 331
6.4. Szimulációs modell 332
6.4.1. Futási eredmények 339
7. Irodalomjegyzék 341
7.1. Az előadók publikációi a témából 342
7.2. A projekt kapcsán született publikációk 344
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Consultatio curriculi vitae Consultatio curriculi vitae Consultatio curriculi vitae

A lapélek kissé elszíneződtek.

Állapot:
2.480 Ft
1.240 ,-Ft 50
10 pont kapható
Kosárba
konyv